گردهمایی پایان سال ۹۶ برگزار شد: تاکید بر تحول‌گرایی و پویایی در ۳۰ سالگی همکاران سیستم

در آغاز دهه‌ی چهارم فعالیت‌ همکاران سیستم، گردهمایی پایان سال ۹۶ این شرکت، در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.
در ابتدای این برنامه، مهدی امیری مدیرعامل همکاران سیستم گفت: «در سال ۹۶، حوادث تلخی را پشت سر گذاشتیم. جان باختن هم‌وطنان‌مان در زلزله‌ی کرمانشاه، غرق شدن کشتی سانچی و حادثه‌ی تلخ سقوط هواپیمای تهران-یاسوج که تعدادی از همکاران‌ شرکت‌های چارگون و کاله در آن جان خود را از دست دادند؛ امسال را به سالی سخت تبدیل کرد.» در این بخش، اعضاء خانواده همکاران سیستم، برای ادای احترام و گرامیداشت یاد این عزیزان سکوت کردند.

گزارش تصویری گردهمایی را می‌توانید در این لینک ببینید

سی‌سال پویایی و پیشرو بودن

مهدی امیری در آغاز صحبت‌های خود به بیان جایگاه همکاران سیستم در صنعت نرم‌افزار ایران پس از سی سال فعالیت مستمر پرداخت. او با اشاره به نقاط عطف مسیرسی‌ساله‌ی شرکت‌ و گام‌هایی که برای پیمودن این مسیر برداشته شده است، گفت:«امروز همکاران سیستم صاحب نامی شناخته‌شده و معتبر و جایگاهی سرآمد در صنعت نرم‌افزار است. ما مورد اعتماد بیش از چهل هزار شرکت و سازمان در سطح کشور هستیم که این سرمایه‌ی ارزشمند، یکی از مهم‌ترین دستاوردهای شرکت به شمارمی‌آید.»

امیری با بیان اصول و ارزش‌هایی که از سی سال گذشته تاکنون اساس کار شرکت بوده است، گفت: «فرهنگ همکاران سیستمی بر زندگی و تفکر تک‌تک اعضاء شرکت اثر گذاشته است. ما توانسته‌ایم با جاری کردن این فرهنگ و انتشار آن، بر موفقیت کسب‌وکار مشتریان‌مان نیز اثرگذار باشیم. سیر توسعه‌ی همکاران سیستم در این سال‌ها الگوی مناسبی برای بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای نوپا شده است.»

مدیرعامل همکاران سیستم با پرداختن به «تحول‌گرایی» به‌عنوان مهم‌ترین عامل موفقیت شرکت از ابتدا تاکنون گفت: « همکاران سیستم همواره هم‌سو با تغییرات فن‌آوری حرکت کرده و محصولات و خدمات خود را متناسب با این تغییرات توسعه داده است. پویایی و یادگیرنده بودن همواره شرکت را در یک مسیر رو به جلو قرار داده است.علاوه‌بر این، بارها با بررسی و یادگیری مدل‌های برتر جهانی، شیوه‌های اداره‌ی کسب‌وکار و ساختار سازمانی همکاران سیستم را بازنگری کرده و براساس شرایط و نیازهای سازمان، آن‌ها را تغییر داده‌ایم. با رصد مداوم بازار و نیازهای صنایع و کسب‌وکارها، مدل‌های خود را بازطراحی کرده و موفق شده‌ایم با ورود به بازارهای جدید، نیازهای نرم‌افزاری بخش گسترده‌تری از مشتریان را پوشش دهیم.»

او هم‌چنین به نقش نیروی انسانی در توسعه‌ی کمی و کیفی شرکت اشاره کرد و افزود: «فرهنگ و ارزش‌های سازمانی همکاران سیستم در این سال‌ها رشد یافته و با جدیت مراقبت شده است. یکی از مهم‌ترین ارزش‌های ما، مشتری‌مداری و ارتباط نزدیک با مشتریان است. این ارزش‌ در فرهنگ سازمانی همکاران سیستم نهادینه شده است و تک‌تک اعضاء خود را نسبت به آن ملزم و متع می‌دانند.»

به گفته‌ی امیری شبکه‌ی گسترده‌ی فروش، استقرار و پشتیبانی و ظرفیت نیروی انسانی متخصص، مهم‌ترین پایه‌های موفقیت و نقطه‌ی تمایز شرکت در صنعت نرم‌افزارهستند. این عوامل هم‌چنین نقش موثری در پیمودن مسیرهای پیش روی شرکت در آینده ایفا خواهند کرد.

ERP راهکاران، در مسیر رشد و توسعه

در بخش بعدی، محسن طلایی، عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت اطلاعات مدیریت همکاران سیستم، به بررسی عملکرد سال گذشته‌ی شرکت پرداخت. او با اشاره به وضعیت کسب‌وکار شرکت در سال ۹۶، از رشد ۲۲درصدی فروش «راهکاران»  ERP بومی همکاران سیستم خبر داد و اعلام کرد در سال ۹۶ تعداد مشتریان این راهکار از مرز ۲۵۰۰ مشتری عبور کرده است.

استراتژی‌ها و گام‌های مهم پیش رو

در ادامه محمد عزیزاللهی، عضو هیئت‌مدیره و معاون اجرایی مدیرعامل در امور مشتریان و شرکت‌ها، در بیان سرخط‌های اهداف استراتژیک شرکت گفت: « مشتریان همواره به دنبال بهره‌مندی از نرم‌افزارهای به‌روز هستند. ما درسال گذشته در فروش ⁧راهکاران⁩ موفق عمل کرده‌ایم و توانسته‌ایم اعتماد مشتریان و بازار را جلب کنیم. با تعهدی که به مشتریان‌مان داریم و برنامه‌ریزی که از دوسال گذشته برای ارتقاء سیستم‌های آنان انجام داده‌ایم، در سال آینده نیز زمینه‌ی ارتقاء بخش گسترده‌تری ازسیستم‌ها به ERP شرکت را فراهم خواهیم کرد.»

او با اشاره به افزایش ظرفیت تولید راهکاران در سال گذشته اعلام کرد: «در سال ۹۷ نیز این موضوع را در کنار بهبود کیفیت محصولات و فرایندها دنبال خواهیم کرد.»
عزیزاللهی در ادامه افزود: «یکی از دستاوردهای مهم شرکت در سال گذشته تکمیل‌تر کردن ابزارهای متناسب‌سازی (BPM Tools) است. در سال ۹۷ همکاران سیستم با جدیت این موضوع را دنبال و با آموزش ویژه‌ به مشتریان امکان متناسب‌سازی و توسعه‌ی راهکاران در سازمان‌ها را تسهیل خواهد کرد.»

فرید فولادی عضو هیئت‌مدیره و معاون توسعه‌ی محصول و بازار همکاران سیستم در ادامه‌ی گردهمایی سال ۹۶ به عرضه‌ی ERP بر بستر رایانش ابری؛ «راهکاران ابری» اشاره کرد و گفت: «همکاران سیستم با عرضه‌ی نخستین ERPبر بستر رایانش ابری در ایران، این امکان را برای کسب‌وکارهای با اندازه‌ی متوسط فراهم کرده است تا با برخورداری از مزیت‌هایی مانند دسترسی ساده و امنیت بالا، با هزینه‌ای پایین از یک راهکار نرم‌افزاری حرفه‌ای بهره‌مند شوند. درنظر داریم در سال آینده نقش همکاران سیستم را به عنوان رهبر این بازار پررنگ‌تر کنیم.»

فولادی با اشاره به سرعت زیاد تغییرات در صنعت فن‌آوری اطلاعات گفت: « این سرعت ایجاب می‌کند تا شرکت‌های پیش‌رو در صنعت با سرعت بیش‌تری کسب‌وکارشان را توسعه دهند. از این‌رو، از سال آینده یکی از استراتژی‌های همکاران سیستم برای توسعه‌ی کسب‌وکار خود، پیشبرد رویکرد شبکه‌سازی خواهد بود.»

در بخش جانبی گردهمایی پایان سال همکاران سیستم، نمایشگاهی از دستاوردهای سی سال فعالیت این شرکت برپا بود. در این نمایشگاه تایم‌لاین رویدادهای مهم سی سال گذشته نمایش داده شد.

مشاهده تصاویر این رویداد:

دسته‌بندی‌ها:

2 دیدگاه برای ”گردهمایی پایان سال ۹۶ برگزار شد: تاکید بر تحول‌گرایی و پویایی در ۳۰ سالگی همکاران سیستم

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *