رونمایی از «فانوس» معماری رابط کاربری جدید محصولات همکاران سیستم

تیم توسعه محصول همکاران سیستم از معماری رابط کاربری جدید خود با نام فانوس رونمایی کرد.
در رویداد آنلاین این رونمایی که با حضور بیش از 900 نفر از برنامه‌نویسان، طراحان و معماران نرم‌افزار برگزار شد، اعضا تیم نوسعه محصول شرکت ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های معماری فانوس را شرح دادند.

سعید مرادی مدیر تکنولوژی و زیرساخت محصول همکاران سیستم در بخش اول این رویداد، در دغدغه‌های معماری نرم‌افزار و اصول حاکم بر معماری فانوس را برای مخاطبان بازگو کرد.

معماری رابط کاربری جدید همکاران سیستم

در ادامه مازیار طاهری مدیر فنی تیم زیرساخت Frontend، به تشریح ابعاد کلان معماری فانوس و قابلیت‌های آن پرداخت و گفت: «معماری فانوس این امکان را فراهم می‌کند تا از تکنولوژی‌های مختلف Frontend استفاده کنیم و به محض منسوخ شدن یکی از تکنولوژی‌ها آن را با نمونه‌های به روز جایگزین کنیم.»

معماری رابط کاربری جدید همکاران سیستم

علی بدخشان معمار نرم‌افزار در همکاران سیستم و عضو تیم توسعه‌ی رابط کاربری فانوس، در ادامه جزئیات پیاده‌سازی این معماری را با بیان نمونه‌های کاربردی تشریح کرد. شیوه‌ی ارتباط و تعامل اپ‌ها با یکدیگر و تکنیک‌های جذاب به‌کار رفته در فانوس مانند extension ، manifest و .. از مواردی بودند که در این بخش به آن اشاره شد.

معماری رابط کاربری جدید همکاران سیستم

رسول خسروی مدیر هنری استودیو دیزاین همکاران سیستم و طراح تجربه‌ی کاربری فانوس؛ در زمینه‌ی خلق تجربه‌ی کاربری و دیزاین سیستم در این معماری صحبت کرد. به گفته‌ی خسروی هدف اصلی دیزاین سیستم سهولت استفاده کاربران سیستم‌ها و در نهایت افزایش بهره‌وری در سازمان‌ها است.

معماری رابط کاربری جدید همکاران سیستم

آخرین ارائه‌ی رویداد رونمایی از معماری فانوس به معرفی مدل تست end to end که در معماری جدید استفاده شده است؛ اختصاص داشت. محمد دهقان معمار نرم‌افزار تیم توسعه‌ی محصول همکاران سیستم، ضمن معرفی این مدل، دغدغه‌های پیاده‌سازی و راهکارهای به‌کارگرفته‌شده در این زمینه را تشریح کرد.

معماری رابط کاربری جدید همکاران سیستم

در بخش پایانی رویداد، ارائه‌دهندگان به پرسش‌های مخاطبان که در طول برگزاری رویداد ارسال شده بود، پاسخ دادند.

معماری رابط کاربری جدید همکاران سیستم

ویدئوی کوتاهی از این رویداد آماده شده است که در ادامه آن‌ را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

 

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *