در گردهمایی ارزیابی عملکرد شرکت‌ها مطرح شد: عزم همکاران سیستم برای تداوم موفقیت‌ها در شش‌ماهه‌ی دوم

گردهمایی ارزیابی عملکرد و برنامه‌ریزی شش‌ماهه‌ی دوم سال 99 همکاران سیستم با حضور بیش از 100 نفر از مدیران شرکت برگزار شد. این برنامه هر سال با هدف به‌اشتراک‌گذاری عملکرد هریک از ستادها و شرکت‌های عضو گروه همکاران سیستم و هم‌افزایی نقاط تمرکز و رویکردهای آتی برای تحقق اهداف کلان شرکت برگزار می‌شود. افزون‌بر این گردهمایی فرصتی است تا مدیران بخش‌های مختلف به تبادل نظر در زمینه‌ی فعالیت‌های مشترک خود بپردازند و به ایده‌های جدید برای بهبود مسیر طی شده دست یابند. به‌دلیل افزایش شیوع بیماری کووید 19 و اهمیت حفظ سلامت پرسنل، این جلسه برای نخستین بار به شکل مجازی برگزار شد.

مهدی انصاریان رییس هیئت‌مدیره همکاران سیستم در این گردهمایی به استراتژی توسعه‌ی فعالیت‌های شرکت از طریق جذب شرکای تجاری اشاره کرد و تاثیر آن در عملکرد امروز شرکت را شرح داد. به گفته‌ی او این برنامه‌ی استراتژیک، در کنار یکپارچگی بین مدیران و تصمیم‌سازان سازمان، بستری را فراهم کرده است که خلق مسیرهای جدید و برنامه‌ریزی‌های کلان شرکت با سرعت بیش‌تری انجام شود.
انصاریان گفت: «خوشبختانه امروز شرکت جایگاه باثبات و مستحکمی در بازار و مشتریان خود دارد. نکته‌ی مهم در رسیدن به این جایگاه و حفظ آن موضوع رضایت مشتریان است.» او هم‌چنین بر تقویت زیرساخت‌های لازم موفقیت در شرایط متفاوت اقتصادی و اهمیت دوچندان مراقبت از مشتریان در این شرایط تاکید کرد.
رییس هیئت‌مدیره همکاران سیستم در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به موضوع اهمیت سلامت کارکنان و اقدامات انجام‌شده در این بخش، تعامل بیش‌تر بین همکاران در شرایط دورکاری و انتقال درست فرهنگ سازمانی و رفتار حرفه‌ای را راهی برای تقویت روحیه پرسنل و حفظ ارزش‌های شرکت دانست.

فرید فولادی مدیرعامل همکاران سیستم، در صحبت‌های خود در گردهمایی ارزیابی عملکرد و برنامه‌ریزی شش‌ماهه، عملکرد موفقیت‌آمیز شرکت در شش‌ماهه‌ی نخست را به همکارانی‌ها تبریک گفت و از تلاش‌های تک‌تک اعضاء برای عملکرد موفق با وجود شرایط دورکاری و دغدغه‌های خاص این روزها تقدیر کرد. او با اشاره به نقش هیئت‌مدیره در طراحی استراتژی‌ها برای موفقیت در شرایط جدید گفت: «خوشبختانه این روحیه در همکاران سیستم وجود دارد که با تغییر شرایط، خودش را برای سازگار کردن با تغییرات و رسیدن به بهترین نتیجه آماده کند.»

فولادی در ادامه مهم‌ترین رویکردها و انتظارات برای تحقق اهداف استراتژیک شرکت را ارائه کرد. او با برشمردن برنامه‌ی همکاران سیستم برای ارتقاء تکنولوژی محصولات خود، بر اهمیت تکنولوژی در صنعت نرم‌افزار تاکید کرد. فولادی ارتقاء تکنولوژی را عاملی موثر دانست که از یک‌سو به بهبود فرایندهای مشتریان کمک می‌کند و ازسوی دیگر ظرفیت‌ توسعه‌ی محصولات را افزایش می‌د‌هد.
مدیرعامل همکاران سیستم سیاست‌های شرکت در زمینه‌ی جذب، حفظ و نگهداشت منابع انسانی را هم شرح داد و از افزایش 15 درصدی جذب نیرو در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
فولادی هم‌چنین ضرورت افزایش چابکی در شرایط کنونی را با همکارانی‌ها درمیان گذشت و برتوجه به 5 عامل کلیدی چابکی در ساختار، استراتژی، منابع انسانی، فرایندها و تکنولوژی در این زمینه تاکید کرد.

 

در ادامه‌ی گردهمایی، محمد عزیزاللهی معاون توسعه‌ی بازار همکاران سیستم، میزان تحقق شاخص‌های کسب‌وکار واحدها و شرکت‌های شبکه‌ی همکاران سیستم را ارائه کرد و با برشمردن رویکردهای موردانتظار بر استمرار روند موفقیت‌آمیز مسیر شش‌ماهه گذشته تاکید کرد. عزیزاللهی به انجام فعالیت‌‌های مرتبط به حضور سپیدار در بورس نیز اشاره کرد و از عرضه‌ی سهام این شرکت در آینده نزدیک خبر داد.

 

پس از آن محسن طلایی عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت اطلاعات مدیریت، مهم‌ترین سیاست‌های محصولی شرکت در بخش‌های مختلف را بازگو کرد و فعالیت‌های انجام‌شده در زمینه‌ی تغییر تکنولوژی سیستم‌های راهکاران و میزان پیشرفت آن‌ را تشریح کرد.
بخش پایانی گردهمایی به گفتگو و تبادل نظر مدیران و دریافت بازخوردهای آنان از موضوعات ارائه‌شده اختصاص داشت.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *