گزارش تصویری گردهمایی پایان سال ۹۶ همکاران سیستم

گردهمایی‌های سالانه‌ی همکاران سیستم حاصل کار تیمیِ مجموعه‌ای از همکارانی‌هاست که درکنار وظایف سازمانی‌شان، با علاقه و تلاش‌های شبانه‌روزی، برنامه‌ریزی و اجرای آن را پیش می‌برند. این رویداد، آیینه‌ی کارتیمی و هم‌دلی همکارانی‌هاست و تک‌تک اعضاء شرکت برای برگزاری باشکوه‌تر و حضور در آن خود را سهیم می‌دانند.

در ادامه منتخبی از عکس‌های این گردهمایی را باهم مرور می‌کنیم.

  • همکارانی‌ها از ساعتی پیش از شروع گردهمایی؛ در لابی مرکز همایش‌های برج میلاد حضور دارند و دیدارها را تازه می‌کنند.

  • همکارانی‌ها با ثبت اثر انگشت خود، تابلوی اثر انگشت اعضاء خانواده‌ی 1350 نفری همکاران سیستم را کامل می‌کنند.

 


  • مراسم با صحبت‌های مهدی امیری مدیرعامل همکاران سیستم آغاز می‌شود. در ادامه سه نفر از اعضاء هیئت‌مدیره، عملکرد سال گذشته و اهداف سال آینده‌ی شرکت را برای همکارانی‌ها تشریح می‌کنند.

  • به‌دلیل هم‌زمانی گردهمایی پایان سال 96 همکاران سیستم با سی‌امین سال فعالیت شرکت؛ نمایشگاهی از دستاوردهای سی‌ساله‌ی شرکت در لابی مرکز همایش‌های برج میلاد برپا شد. در این نمایشگاه مهم‌ترین رویدادها و دستاوردهای شرکت به‌شکل تایم‌لاین نمایش داده شد. از ابتدای تاسیس همکاران سیستم تا امروز؛ شرکت تعدادی از اعضاء خود را از دست داده است. بخشی نیز به گرامیداشت یاد این عزیزان اختصاص داده شد.

  • هرسال پیش از گردهمایی؛ برنامه‌های ویژه‌ای در داخل همکاران سیستم درنظر گرفته می‌شود. امسال دو مسابقه با موضوع سی‌نما برای معرفی واحدهای شرکت و آماده‌سازی ویدئوهای دابسمش برگزار شد. در بخش دوم گردهمایی برندگان این دو مسابقه معرفی شدند و باحضور مدیران ارشد از آنان تقدیر شد.

  • کنسرت موسیقی یکی از بخش‌های جذاب گردهمایی است. امسال «گروه موسیقی رستاک» اجرای این بخش را به‌عهده داشت.