حسابداری دولتی همکاران سیستم و دریافت تائیدیه «سنا» از دیوان محاسبات کشور

حسابداری دولتی همکاران سیستم و دریافت تائیدیه «سنا» از دیوان محاسبات کشور

 سیستم حسابداری دولتی همکاران سیستم، موفق به دریافت تائیدیه «سنا»از دیوان محاسبات شد.

سامانه سنا توسط دیوان محاسبات کشور راه‌اندازی شده  و تمامی سیستم‌های نرم‌افزاری حوزه دولت ملزم به دریافت تاییدیه آن هستند.
فرید فولادی، مدیر محصول و بازاریابی شرکت همکاران سیستم،‌ با اعلام این خبر گفت: «دیوان محاسبات، برای افزایش سرعت، دقت و صحت فرایند نظارت و حسابرسی، سامانه‌ای را به نام «سامانه سنا» (سامانه نظارت آنی دیوان محاسبات اداری) راه‌اندازی کرده‌ است. براساس قوانین این سامانه، همه دستگاه‌های دولتی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند، باید اطلاعات مورد نظر این سامانه را ارائه دهند.»
فولادی با اشاره به الزام دریافت تائیدیه سنا افزود: با توجه به این الزام، شرکت‌های ارائه دهنده سیستم‌های نرم‌افزاری برای بخش دولت، ملزم به دریافت تائیدیه سامانه سنا هستند.  در این راستا ‌همکاران سیستم با انجام اقدامات زیرساختی لازم و طی فرایندهای قانونی، موفق به دریافت تائیدیه سنا برای سیستم حسابداری دولتی  شده است.»
گفتنی‌ست همکاران سیستم طی سال‌های گذشته سیستم‌های نرم‌افزاری خود را همگام با تغییر قوانین و رویه‌های مختلف، متناسب‌سازی کرده‌ ‌است. دریافت تائیدیه نظام نوین اموال دولتی از وزارت دارایی برای سیستم اموال همکاران سیستم، و تائیدیه شورای عالی انفورماتیک برای قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد نمونه‌هایی از این اقدامات هستند.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *