حضور همکاران سیستم در ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت پخش ایران

برنامه‌ریزی برای ایجاد تحول در صنعت پخشِ ایران همواره از مهم‌ترین دغدغه‌های فعالان این صنعت در چند سال اخیر بوده است. یکی از عواملی که می‌تواند به شرکت‌ها در این زمینه کمک کند، استفاده از راهکارهای فناورانه و ظرفیت‌های صنعت IT است.

در همین راستا، همکاران سیستم با هدف معرفی آخرین راهکارهای نرم‌افزاری مرتبط و تبادل نظر و گفتگو با فعالان حوزه پخش در «ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت پخش ایران» حضور پیدا کرد.

در این همایش که از تاریخ ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های بین المللی کیش برگزار شد، 110 شرکت فعال در صنعت پخش مواد غذایی، آرایشی، بهداشتی و دارویی حضور داشتند.

از جمله برنامه‌های جانبی نمایشگاه، برگزاری 20 نشست، کارگاه تخصصی و همایش جانبی با موضوعات مختلف بود که از میان، همکاران سیستم کارگاه آموزشی با محوریت «هوشمندسازی در فرایندهای توزیع و پخش» توسط حسین نیلی، مدیر محصول هوش مصنوعی همکاران سیستم  و فراهه پسیان، مدیر محصول فروش و پخش را برگزار کرد.

با توجه به جایگاه استراتژیک این صنعت، حضور در چنین رویدادهایی فرصتی را فراهم می‌کند تا صاحبان کسب‌و‌کارها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات، در خصوص چالش‌ها و دغدغه‌های این حوزه با یکدیگر به گفتگو و تعامل بیشتری بپردازند که خود منجر به هم‌افزایی خواهد شد.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *