اکوسیستم بازار همکاران سیستم، تحولی در عرضه و فروش نرم افزارهای سازمانی

در سال‌های اخیر با افزایش تعداد و تنوع مشتریان راهکاران ERP بومی همکاران سیستم، تقاضا برای پوشش نیازهای خاص و متنوع آن‌ها نیز روند افزایشی داشته است. همکاران سیستم با هدف پاسخ‌گویی بیش‌تر و سریع‌تر به این نیازها، بستری را فراهم کرده است که با استفاده از ظرفیت شرکت‌های توسعه‌دهنده بیرونی، محصولات متنوع و متناسب با نیازهای خاص در اختیار مشتریان شرکت قرار گیرد. این بستر «بازار همکاران سیستم» نام دارد. بازار همکاران سیستم، پل ارتباطی میان شرکای توسعه‌دهنده محصولات و مشتریان راهکاران همکاران سیستم است که فرایندهای آن توسط شرکت کنترل و نظارت می‌شود.
توسعه این پلتفرم و محصولات آن یکی از اهداف استراتژیک همکاران سیستم است و تا پایان سال 30 محصول با همکاری 15 شریک توسعه، در این پلتفرم عرضه می‌شود.
بازار همکاران سیستم، اولین بار در هفته‌ی گذشته و در رویدادی با حضور بیشتر از 150 نفر از مشتریان شرکت، رونمایی شد.
در این رویداد محسن طلایی، معاون توسعه محصول و عضو هیئت مدیره همکاران سیستم و رضا نعمت‌اللهی مدیر اکوسیستم بازار به تشریح ابعاد مختلف اکوسیستم و سیاست‌های همکاران سیستم در ارتباط با مدیریت و توسعه آن پرداختند.
در ابتدای رویداد محسن طلایی، معاونت محصول و عضو هیئت مدیره همکاران سیستم، لزوم پاسخ‌گویی به نیازهای متنوع مشتریان در طیف گسترده‌ای از صنایع و حتی در سطح کسب‌و‌کارهای فعال را یکی ازمهم‌ترین دلایل عرضه‌ی بازار دانست. طلایی در ادامه گفت: «مشتریان از همکاران سیستم انتظار بیشتری دارند و این موضوع برای همکاران سیستم یک دغدغه است. عرضه‌ی یک پلتفرم توسعه که محصولات آن با هسته قدرتمند ERP همکاران سیستم یکپارچه هستند، می تواند به خوبی وجوه مختلف فرایندهای کسب و کاری مشتریان را پوشش دهد.»


در بخش دوم رویداد، رضا نعمت‌اللهی مدیر اکوسیستم بازار، ضمن مروری بر وضعیت فعلی اکوسیستم و محصولات موجود در آن، از شرکای توسعه دهنده به عنوان یکی از ذی‌نفعان اصلی این اکوسیستم نام برد. وی افزود: «شرکای توسعه ضمانت می‌دهند که برای مشتریان محصولات با کیفیت و ارزنده تولید کنند. این شرکت‌ها در ارزیابی‌های دوره‌ای شرکت می کنند تا بتوانند استانداردهای خود را ارتقا دهند و به سطحی برسانند که در کنار مشتریان بتوانند کسب و کارشان را توسعه دهند.»


در بخش دیگری از رویداد، تجربه موفق دو شرکت از مشتریان همکاران سیستم که از محصولات موجود بر روی سایت بازار استفاده کرده بودند؛ با مخاطبان به اشتراک گذاشته شد. در پنل پرسش‌وپاسخ رویداد، محسن طلایی و رضا نعمت‌اللهی به همراه مدیران شرکت‌های توسعه‌دهنده پاسخ‌گوی پرسش‌های مخاطبان بودند.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *