در باهم 1402 چه گذشت؟

رویداد باهم 1402، از تاریخ 2 تا 5 دی ماه، در نمایشگاه بین‌المللی تهران، سالن اختصاصی همکاران سیستم، برگزار شد و همکاران سیستم در این رویداد، میزبان بیش از 6000 نفر از مشتریان، فعالان و علاقمندان حوزه فناوری اطلاعات بود.

حضور فعالانه صاحبان صنایع و کسب‌وکارها در اندازه‌های مختلف، تعامل و گفت‌وگو با صاحب‌نظران در نشست‌های تخصصی و انتقال تجربیات و دستاوردهای همکاران سیستم در کارگاه‌ها و سمینارهای کاربردی را می‌توان از شاخصه‌های قابل توجه این رویداد دانست.

نگاهی بر بخش نمایشگاه و غرفه‌های محصولی

در فضای نمایشگاهی رویداد باهم، 19 غرفه به ارائه راهکارها و دستاوردهای گروه همکاران سیستم پرداختند. از جمله بخش‌های قابل توجه این نمایشگاه، معرفی محصولات جدید همکاران سیستم ازجمله  راهکار مدیریت ارتباطات سازمانی، هوشمندی تجاری، برنامه ریزی تولید و تامین(MPS/MRP)، مدیریت زنجیره تامین، پیمانکاری تولید، مدیریت مخازن و عملیات تولید پتروشیمی، موبایل سرویس نگهداری و تعمیرات، سهام ابری، مدیریت عملکرد، اموال دولتی و مدیریت امور بازنشستگان بود. همچنین در بخش دیگری از نمایشگاه، شرکت ابرآمد (ارائه‌دهنده سرویس‌های ابری سازمانی و مدیریت شده) به ارائه آخرین خدمات و محصولات خود پرداخت و از رونمایی پروژه دیتاسنتر همکاران سیستم خبر داد.

از جمله جذابیت‌های دیگر بخش نمایشگاهی، معرفی فناوری‌هایی مانند IoT و AI و راهکارهای مبتنی بر آنها توسط همکاران سیستم بود که به نقل از مدیرعامل همکاران سیستم، این حوزه‌ها در آینده با تمرکز بیشتری دنبال خواهند شد. 

اکوسیستم همکاران سیستم شامل شرکت‌های تحت لیسانس، شرکای تجاری، موسسه آموزش و نمایندگان شرکت‌های منطقه‌ای و سایر شرکت‌های زیرمجموعه همکاران سیستم، همچون سپیدار، دشت، پایوند، سرونو، هوشمندی تجاری نیز، در این نمایشگاه حضور داشته و به معرفی آخرین دستاوردها و خدمات خود و  تعامل و گفتگو با بازدیدکنندگان پرداختند.

نگاهی بر سمینارها، کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی

یکی از مهمترین بخش‌های رویداد باهم، برگزاری بیش از 40 سمینار، کارگاه و نشست‌ تخصصی بود که مورد استقبال طیف گسترده‌ای از علاقمندان قرار گرفت. همکاران سیستم در این چهار روز، 37 کارگاه تخصصی و  6 سمینار با موضوعات مختلف مانند تحول دیجیتال، رایانش ابری، هوشمندی تجاری، ERP، هوش مصنوعی، سامانه مودیان و خدمات پس از فروش برگزار کرد که در مجموع، نزدیک به 1600 نفر در آنها حضور پیدا کردند.

همچنین، برگزاری 3 نشست تخصصی با هدف بررسی نقش فناوری در تحول کسب وکارها در صنایع معدن، فولاد و خرده فروشی و 1 نشست با موضوع رایانش ابری، با حضور صاحب نظران و  فعالان صنعت، برگزار شد. این نشست ها با هدف تبادل تجربیات میان فعالان صنعت و همکاران سیستم به عنوان ارائه دهنده راهکارهای نرم افزاری و به اشتراک گذاری آن با صاحبان کسب و کارها برنامه ریزی و اجرا شدند.

برگزاری جلسات متعدد با مشتریان و مخاطبان

در حاشیه رویداد باهم، مدیران همکاران سیستم  از طریق برگزاری بیش از 400 جلسه حضوری، در فضایی تعاملی و از نزدیک با مشتریان به تبادل نظر و گفت‌و‌گو پرداختند. این جلسات با هدف شناسایی دقیق‌تر نیازهای کسب‌و‌کارها و بررسی فرصت‌های همکاری آتی برگزار شدند.

رویداد باهم، نمودی از همراهی و اتحاد در خانواده بزرگ همکاران سیستم است که با استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان، به یکی از بزرگترین رویدادهای تخصصی حوزه فناوری اطلاعات کشور تبدیل شد. همکاران سیستم همواره در تلاش است تا با ایجاد تعامل موثر با مشتریان خود و شناخت بهتر نیازهای بازار، همراه کسب‌وکارها در پیمودن مسیر تحول و موفقیت باشد.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *