همکاران سیستم کرمانشاه برگزار کرد: معرفی راهکارهای همکاران سیستم به سازمان‌های دولتی

همکاران سیستم کرمانشاه برگزار کرد: معرفی راهکارهای همکاران سیستم به سازمان‌های دولتی

شرکت همکاران سیستم کرمانشاه با هدف معرفی راهکارهای نرم‌افزاری همکاران سیستم به سازمان‌های دولتی میزبان ۱۰۸ نفر از مدیران کل، مدیران آی‌تی و ذی‌حسابان ۴۱ سازمان دولتی از ۳ استان کرمانشاه، کردستان و ایلام بود. در ابتدای این سمینار ناصر ناصری به معرفی شرکت و فعالیت‌های آن پرداخت.
سخنران دوم این مراسم، سید محمد حیدری، مدیر فروش همکاران سیستم در بخش دولت بود. وی بر تغییر نگرش سازمان‌ها به اطلاعات تاکید کرد و گفت: در حال حاضر برای مدیران سازمان‌‌ها در اختیار داشتن اطلاعات دقیق، کیفی، به‌هنگام و جزئی بسیار مهم است.
وی در ادامه به شرح امکانات محصولات خاص همکاران سیستم برای سازمان‌های دولتی پرداخت.
در بخش دوم سمینار فوأد فعله‌گری، مهندس فروش سیستم مدیریت منابع انسانی ابتدا به اهمیت روزافزون منابع انسانی هر سازمان پرداخت و افزود: مدیریت منابع انسانی در سازمان‌ها نیازمند تعریف فرایندهاست و این مهم بدون داشتن ابزارهای اطلاعاتی پردازشگر اطلاعات می‌سر نیست.
وی در ادامه به اهمیت ارتباط اطلاعاتی واحد منابع انسانی با دیگر واحدهای سازمان به صورت افقی و عمودی در سازمان‌های دولتی پرداخت و به امکانات سیستم منابع انسانی همکاران سیستم برای انجام این مهم اشاره کرد.
در ادامه مراسم محمدحسن فرج‌الهی، مدیر فروش سیستم اتوماسیون اداری، به مزیت‌های سیستم اتوماسیون اداری تحت وب همکاران سیستم پرداخت.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *