سمینار معرفی راهکاران همکاران سیستم در آمل

سمینار معرفی راهکاران همکاران سیستم در آمل

راهکاران همکاران سیستم، این‌بار در شهرستان آمل، به متخصصین و فعالان کسب‌وکارهای مختلف بخش‌های خصوصی و دولتی این شهر معرفی شد. این سمینار، ادامه مجموعه سمینارهایی است که به همین منظور از ابتدای سال جاری، در اصفهان، خراسان رضوی، همدان و قزوین برگزار شده است.در بخش نخست این سمینار که روز گذشته در آمفی تئاتر ساختمان گروه پزشکی آمل برگزار شد، محمدرضا میرزاجانی مدیرعامل شرکت همکاران سیستم مازندران، به معرفی شرکت و خدمات آن پرداخت و ارائه خدمات پشتیبانی قدرتمند مطابق با استانداردهای ITIL را یکی از نقاط قوت همکاران سیستم دانست. در ادامه، فرید فولادی مدیر بازاریابی همکاران سیستم، ضمن تشریح نرخ رشد میزان سرمایه‌گذاری صنایع مختلف در حوزه فناوری اطلاعات در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ به معرفی مهم‌ترین ویژگی‌های «راهکاران» به عنوان ERP بومی همکاران سیستم و راهکاری جامع و فرایندمحور برای مدیریت خردمندانه کسب و کارها پرداخت.

سمینار معرفی راهکاران همکاران سیستم در آمل
در ادامه، یاسر غلام‌زاده، مهندس فروش هوشمندی راهکاران، با اشاره به ارزش افزوده‌ای که راهکار هوشمندی تجاری برای سازمان‌ها به همراه دارد، سبد جامع این راهکار را به عنوان راهکاری مطابق با تعاریف جهانی، که متناسب با نیازهای بومی کسب و کارهای ایرانی طراحی شده است، به  مخاطبان معرفی کرد.

سمینار معرفی راهکاران همکاران سیستم در آمل
بخش پایانی سمینار به معرفی راهکار بهای تمام‌شده راهکاران اختصاص داشت. فرزام کیخسروی از مدیران فروش این حوزه، در معرفی ویژگی‌های این راهکار، به قابلیت دسترسی به اطلاعات و محاسبه‌ی بهای تمام‌شده در هر لحظه اشاره کرده و «افزایش توان رقابت» را ارزش افزوده اصلی راهکار بهای تمام شده همکاران سیستم دانست. او در ادامه فرایند محاسبه‌ی بهای تمام‌شده و نیز صنایعی که توسط این راهکار پوشش داده می‌شود را به حاضرین معرفی کرد.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *