رویداد «بررسی مقررات سامانه مودیان مالیاتی» با همکاری انجمن ملی صنعت پخش برگزار شد

آگاهی از قوانین و مقررات مالی کشور و آخرین تغییرات آن‌ها برای تمامی کسب‌و‌کارها ضروری است. صنعت پخش نیز با توجه به حجم بالای فعالیت و نقش مهم آن در زنجیره تامین کالاها از این قاعده مستثنی نیست. در همین راستا برای آگاهی بیشتر فعالین این صنعت با آخرین تغییرات حوزه مالی و مالیاتی، همکاران سیستم، با همکاری انجمن ملی صنعت پخش ایران، رویدادی را با موضوع «بررسی مقررات سامانه مودیان مالیاتی» برگزار کرد.

در این رویداد که در تاریخ 24 مرداد ماه 1402 از ساعت 14 تا 18 در هتل پارسیان اوین برگزار شد، حدود 120 نفر از مدیران ارشد مالی شرکت‌های پخش حضور داشتند. محمد عزیزاللهی، مدیرعامل همکاران سیستم، دکتر سهراب کارگر، رئیس هیئت مدیره انجمن ملی صنعت پخش ایران، محمد قبول، عضو شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران و سمیه فامیان، مدیر اکوسیستم فرسان همکاران سیستم در این رویداد صحبت کردند.

در ابتدای رویداد، محمد عزیزاللهی، علاوه بر اشاره به تاثیرات تحول دیجیتال بر کسب‌و‌کارها، به مقایسه فرایندهای شرکت‌های پخشی به دو شیوه سیستمی و سنتی پرداخت. به گفته عزیزاللهی، انجام فرایند پخش به شیوه سیستمی در شرکت‌های فعال در این حوزه، علاوه بر کاهش هزینه، سرعت پیشبرد فرایندها را نیز بهبود می‌بخشد.

در ادامه، دکتر سهراب کارگر، با اشاره به اهمیت موضوع الزام اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان و همچنین تصویب لایحه تسهیل تکالیف مودیان جهت اجرای قانون فوق‌الذکر، به مهم‌ترین چالش‌های اجرای سامانه جامع مودیان و پایانه‌های فروشگاهی اشاره کرد. همچنین،محمد قبول، از دیگر سخنرانان رویداد، درباره الزامات قانونی و موارد اجرایی سامانه مودیان مالیاتی با حاضرین گفتگو کرد.

سمیه فامیان، مدیر اکوسیستم فرسان نیز در سخنان خود به ویژگی‌های راهکاران همکاران سیستم پرداخت. به گفته فامیان، یکپارچگی، تحت وب بودن، چند زبانه و چند ارزی بودن، متناسب‌سازی فرایندها بر اساس نیازهای مشتری، امنیت اطلاعات و گزارش‌سازی از مهمترین ویژگی‌های راهکاران است. وی در ادامه، ویژگی‌های سامانه مودیان مالیاتی راهکاران همکاران سیستم را برای حاضرین برشمرد.

در پایان رویداد، نشست پرسش و پاسخ برگزار شد که در آن شرکت‌کنندگان سوالات خود را در خصوص محتواهای ارائه شده مطرح کردند.

مشاهده ویدئو کامل رویداد:

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *