برگزاری میزگرد «مدیریت مالی هوشمند و چابک» با حضور مدیران مالی شرکت‌های مطرح کشور

امروزه بخش مالی و حسابداری سازمان‌ها با تکنولوژی و نرم‌افزار عجین شده است. استفاده از نرم‌افزارهای مالی و حسابداری به بخش جدایی‌ناپذیری از واحدها و بخش‌های مالی سازمان تبدیل شده است. چرا که هم سرعت انجام وظایف و تکالیف قانونی را دوچندان می‌کند و هم اینکه دقت انجام محاسبات را بالا می‌برد.

همکاران سیستم به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در ارائه نرم‌افزارهای مالی و حسابداری؛ همواره در انتخاب و به‌کارگیری یک راهکار مالی مناسب در کنار کسب‌وکارها حضور داشته است. در همین راستا همکاران سیستم در یک اقدام مشترک و با همکاری انجمن حسابداران خبره ایران؛ اقدام به برگزاری میزدگرد آنلاین «مدیریت مالی هوشمند و چابک» با حضور مشاوران و مدیران مالی سازمان‌ها و شرکت‌های مطرح کشور کرد.

در این میزگرد که با مدیریت سارا کیانی مدیر پروژه بازاریابی همکاران سیستم و با حضور نریمان قاسمی مدیر محصولات مالی این شرکت برگزار شد؛ فاطمه هادلوند، معاون مالی و رئیس هیئت مدیره شرکت الیاف ترمه؛ هادی منتظری، مدیر مالی فرآورده‌های گروه صنعتی گلرنگ؛ مهدی عسجدی، معاون مالی شرکت گلستان کاغذ پرشیا؛ رضا طیبی، مدیر مالی الوپیک و بهزارد محمدی، معاون مالی مجتمع فولاد دشتستان‌ راد حضور داشتند.

چالش‌ها و معیارهای مدیران و دست‌اندرکاران مالی سازمان‌ها و شرکت‌ها در جمع‌آوری داده‌های مالی و تحلیل آنها و نقش راهکارهای نرم‌افزاری در تصمیم‌گیری بهینه و سریع مدیران از جمله موضوعات مطرح شده در این میزگرد بود.

معیارهای لازم برای داشتن یک راهکار نرم‌افزاری بهینه یکی دیگر از موضوعاتی بود که مدیران مالی شرکت‌ها به آن اشاره کرده و انتظارات خود  از شرکت‌های تکنولوژی در زمینه ارائه راهکارهای نرم‌افزاری را بیان کردند. از این معیارها می‌توان به پشتیبانی مناسب از نرم‌افزار،  انعطاف‌پذیری، جامعیت و یکپارچگی، امکان تهیه گزارشات جامع و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

مدیریت نقدینگی بهینه و نقش راهکارهای نرم‌افزاری مناسب برای مدیریت و تصمیم‌گیری سریع در این زمینه از دیگر موضوعاتی بود که به آن اشاره شد.

همچنین در بخش‌های مختلف این رویداد مدیران و مشاوران مالی شرکت‌ها به بحث و تبادل نظر در خصوص محصولات مالی همکاران سیستم و نقش و سهم آن در این زمینه پرداختند.

نریمان قاسمی، مدیر محصولات مالی همکاران سیستم در بخش‌های مختلف این میزگرد به سوالات و و نظرات مدیران مالی حاضر در میزگرد در خصوص نقش محصولات و راهکارهای نرم‌افزاری همکاران سیستم در مدیریت مالی سازمان‌ها پاسخ داد. بیان ویژگی‌های مختلف محصولات همکاران سیستم و بروزرسانی‌های جدید آن از جمله تغییرات اعمال شده در تجربه کاربری آنها از دیگر موضوعای بود که قاسمی به آن اشاره کرد.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *