همکاران سیستم با محصولات نسل سوم و سپیدار به بازارهای بزرگ و کوچک وارد شد

همکاران سیستم با محصولات نسل سوم و سپیدار به بازارهای بزرگ و کوچک وارد شد

شرکت همکاران سیستم نسل سوم محصولات خود را به عنوان راهکار جامع نرم‌افزاری برای کسب وکارهای بزرگ  به همراه راهکار نرم‌افزاری سپیدار برای کسب و کارهای کوچک به بازار معرفی کرد.

شهریار رحیمی، مدیرعامل همکاران سیستم در جلسه‌ای مطبوعاتی که با هدف معرفی محصولات جدید و اعلام اخبار مربوط به مجمع همکاران برگزار شده بود با بیان این خبر گفت: در راهکار جامع نرم‌افزاری همکاران سیستم برای  کسب وکارهای بزرگ  از آخرین تکنولوژی روز شرکت مایکروسافت – پلتفرم دات نت- بهره گرفته‌ایم و قابلیت فرایندمحوری و استقرار تحت وب  دارد.

 به گفته مدیرعامل همکاران سیستم، سپیدار دیگر محصول جدید همکاران سیستم در حوزه کسب وکارهای کوچک است که  در مدت کم حضور خود در بازار با استقبال خوبی روبه رو شده است.

 وی افزود:  سادگی در کاربری، جامع و کامل بودن سیستم‌ها، بی‌خطا بودن و استفاده از فناوری‌های جدید برنامه‌نویسی از مزیت‌های اصلی سپیدار است.

 رحیمی گفت: عرضه سبد محصولات نسل سوم و سپیدار ثمره سرمایه‌گذاری‌های سنگین این شرکت در تولید محصولات نو و پاسخ به نیازهای بازار پرتقاضای امروز است.

 مدیرعامل همکاران سیستم همچنین با اشاره به نتایج برگزاری مجمع سالانه این شرکت گفت: در این جلسه که با حضور سهامداران این شرکت و نمایندگان سازمان بورس برگزار شد، سود شرکت پس از کسر مالیات به مبلغ 10 میلیارد و 240 میلیون تومان، معادل هر سهم بیش از 50 تومان، تصویب شد.

با این حال به گفته رحیمی بر اساس مصوبات مجمع، همچون سال‌های قبل، 50 درصد از منابع شرکت صرف سرمایه‌گذاری مجدد برای توسعه فعالیت‌ها می‌شود و به هر سهم 25 تومان سود نقدی تعلق می‌گیرد.

 مدیرعامل همکاران سیستم همچنین برنامه‌های اصلی سال 90 را ورود قریب‌الوقوع به فرابورس و به دنبال آن بورس، نگاه توسعه‌ای به بازار دولت، تقویت مدیریت ارتباط با مشتری و ارائه راهکار متناسب با نیاز مشتری عنوان کرد.

 در پایان این نشست مطبوعاتی محمود نظاری (رئیس هیئت مدیره)، شهریار رحیمی (مدیرعامل)، مهدی انصاریان (رئیس هیئت مدیره سپیدار سیستم)، فرید فولادی( مدیر محصول) و مهدی امیری (مدیر تولید) به پرسش‌های خبرنگارانی از حوزه‌ی آی‌تی، اقتصاد و بورس  پاسخ دادند.

 

 

 

 

 

 

 

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *