فروش ۱۰ میلیون سهم همکاران سیستم در چند ثانیه؛ ۱۰۵۰ تومان قیمت هر سهم

فروش ۱۰ میلیون سهم همکاران سیستم در چند ثانیه؛ ۱۰۵۰ تومان قیمت هر سهم

۱۰ میلیون سهم همکاران سیستم در مدت چند ثانیه از زمان آغاز فروش، به نرخ ۱۰۵۰ تومان معامله شد. به این ترتیب ارزش روز شرکت همکاران سیستم به ۲۱۰ میلیارد تومان رسید. 

محمود نظاری، رییس هیات مدیره شرکت همکاران سیستم با اعلام این خبر گفت: امروز نماد شرکت همکاران سیستم با قیمت ۱۰۵۰ تومان در بازار اول فرابورس باز شد. این فروش از طریق ایستگاه‌های معاملاتی با محدودیت هر ایستگاه ۱۴ هزار و ۵۰۰ سهم انجام شد. انجام معاملات از زمان شروع تا خاتمه تنها چند ثانیه به طول انجامید.

وی گفت: استقبال از سهام به حدی بود که تعداد زیادی در صف خرید ماندند و نتوانستند سهام همکاران سیستم را بخرند.

سرمایه ۲۰ میلیارد تومانی شرکت همکاران سیستم متشکل از ۲۰۰ میلیون سهم با نام یک هزار ریالی است. امروز تعداد ۱۰ میلیون سهم، معادل ۵ درصد کل سهام شرکت بر اساس توافق انجام شده، در بازار اول فرابورس عرضه و به تمامی با قیمت ۱۰۵۰ تومان به فروش رسید.

نظاری با اشاره به اینکه در ۱۰ سال اخیر به طور متوسط حاشیه سود ۳۲ درصدی داشته‌ایم گفت: برای سال ۹۰ پیش‌بینی حفظ این حاشیه سود در کنار افزایش بیش از ۳۰ درصدی در رقم سود را داریم.

وی افزود سیاست تقسیم سود شرکت برای سال ۹۰ معادل ۷۵ درصد سود خالص هر سهم خواهد بود.

اطلاعات تکمیلی شرکت همکاران سیستم در سایت کدال و سایت فرابورس قابل مشاهده است.

همکاران سیستم در سال ۱۳۶۸ با سرمایه ۱۲۰ هزار تومان و توسط جمعی سه نفره بنیان گذاشته شد. امروز این شرکت ۷۵۰۰ مشتری در کسب و کارهای بزرگ، متوسط و کوچک دارد که به نام همکاران سیستم اعتماد دارند.

نظاری ۱۱۰۰ نفر نیروی انسانی با استعداد و با انگیزه همکاران سیستم را سرمایه اصلی این شرکت دانش محور دانست و گفت ما شبکه‌ای از ۵۸ شرکت شامل ۲۸ شرکت تحت‌لیسانس و ۳۰ شرکت منطقه‌ای و تخصصی هستیم.

دسته‌بندی‌ها: ,

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *