سمینار معرفی راهکاران همکاران سیستم در استان قزوین

سمینار معرفی راهکاران همکاران سیستم در استان قزوین

سمینار معرفی «راهکاران همکاران سیستم» سه‌شنبه ۲۴ آذر، با حضور ۱۷۰ نفر از مدیران بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی، صاحبان کسب و کارها و متخصصان حوزه فناوری اطلاعات در قزوین برگزار شد.
در ابتدای مراسم، محسن شیخ سلیمانی، مدیرعامل شرکت همکاران سیستم قزوین، ضمن خوشامدگویی به میهمانان، به معرفی شرکت همکاران سیستم پرداخت. وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۳۰ هزار کسب و کار در اندازه‌های مختلف، از راهکارهای نرم‌افزاری همکاران سیستم استفاده می‌کنند گفت: « همکاران سیستم همیشه تلاش کرده است محصولات و راهکارهای خود را متناسب با نیاز مشتریان و پیشرفت‌های تکنولوژی، به روز کند. جدیدترین راهکار همکاران سیستم نیز که در چند سال اخیر، برای کسب و کارهای متوسط و بزرگ به بازار ارائه شده است، «راهکاران» نام دارد که یک ERP است. در طراحی «راهکاران»، به نیازهای جدید و کلیدی سازمان‌ها توجه شده و تلاش شده تا برای هر سطح از نیازها، امکانات متناسبی طراحی و ارائه شود»
در ادامه، مسعود صادق پور، مهندس فروش راهکاران، به تشریح ویژگی‌ها و مزایای راهکاران پرداخت؛ وی با اشاره به مهم‌ترین منافع استفاده از این راهکار برای کسب و کارها گفت: «تحت وب بودن راهکاران، امکان دسترسی مدیران و کارشناسان از هر نقطه و در هر زمان به سیستم را امکان پذیر کرده و امکان دورکاری را نیز فراهم می‌کند. از دیگر مزایای این راهکار نیز میتوان به فرآیند محوری، قابلیت متناسب سازی بالا، امکان ارتباط الکترونیکی با ذینفعان بیرونی و امکاناتی نظیر چند شعبه‌ای، چند ارزی و چند زبانی اشاره کرد.»

در بخش دیگری از این ارائه، مهندس فروش راهکاران، با نمایش نقشه محصولی راهکاران و حوزه‌های عملیاتی تحت پوشش این محصول، خدمات همکاران سیستم را که وجود و کیفیت‌شان متضمن موفقیت پیاده‌سازی راهکاران است معرفی کرد. وی انتخاب صحیح و مناسب راهکار، اتخاذ روش صحیح استقرار و همچنین به کارگیری سبد خدمات متناسب با پروژه را سه عامل راهبردی در استقرار یک ERP برشمرد و متدولوژی همکاران سیستم در این بخش را تشریح کرد.
در بخش بعدی، نریمان قاسمی، مدیر محصول بهای تمام شده راهکاران، با اشاره به ویژگی‌های متمایز این راهکار گفت: « راهکار بهای تمام شده از طریق جمع‌آوری اطلاعات کالاهای تولید شده و خدمات ارائه‌ شده و انجام تسهیم هزینه مراکز خدماتی به سایر مراکز و تسهیم مصرف کالا، می‌تواند بهای تمام شده را به روش استاندارد و واقعی محاسبه کرده و بهای تمام شده محصولات و انحرافات موجود را جهت تصمیم‌گیری مناسب در اختیار ذینفعان قرار دهد.»

سمینار معرفی راهکاران همکاران سیستم در استان قزوین
در بخش پایانی، حمید یزدانی نژاد، مدیر محصول هوشمندی تجاری، ضمن معرفی مزیت‌های هوشمندی راهکاران برای افزایش آگاهی و سرعت تصمیم‌گیری سازمان، وجود راهکارهای نرم افزاری یکپارچه و بلوغ سازمانی را پیش نیاز استقرار موفق این سیستم دانست.

گفتنی است در حاشیه این سمینار، برای آشنایی بیشتر شرکت‌کنندگان با راهکارهای حوزه منابع انسانی، حسابداری مدیریت و هوشمندی راهکاران، نمایشگاهی برپا شد که مورد استقبال آنان قرار گرفت.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *