رویداد مشترک اتاق بازرگانی ایران و آلمان با همکاران سیستم برگزار شد

در راستای آشنایی هر چه بیشتر ذی‌نفعان خارج از سازمان با فعالیت‌ها و اقدامات همکاران سیستم؛ رویداد مشترکی با همکاری اتاق بازرگانی ایران و آلمان در روز چهارشنبه 24 آذر ماه 1400 در محل ساختمان مرکز آموزش و پژوهش همکاران سیستم برگزار شد.

در این رویداد که با حضور مدیران اتاق بازرگانی ایران و آلمان، 30 نفر از اعضای باشگاه بازرگانان جوان این اتاق و همچنین مدیران موسسه سکوآ (sequa) در ایران از جمله خانم سوزان گرلاخ برگزار شد؛ مخاطبان با آخرین دستاوردها و فعالیت‌های شرکت همکاران سیستم از زبان مدیران آن آشنا شدند.

این رویداد توسط فرید فولادی رئیس هیئت مدیره همکاران سیستم به همراه داگمار فنبن اشتاین مدیر عامل اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان افتتاح شد. در ادامه فرید فولادی، رئیس هیئت مدیره، محمد عزیزالهی، مدیرعامل و محسن طلایی قائم مقام مدیرعامل همکاران سیستم به تشریح دستاوردهای این شرکت برای اعضای اتاق ایران و آلمان و مدیران ارشد صنایع و سازمان‌ها پرداختند.

رویداد مشترک اتاق بازرگانی ایران و آلمان با همکاران سیستم

در ابتدا فرید فولادی ضمن معرفی همکاران سیستم؛ درباره‌ی فلسفه شکل‌گیری و نگاه موسسین شرکت به رشد و پایداری کسب‌وکار صحبت کرد.

در ادامه محمد عزیزالهی مدیرعامل همکاران سیستم ضمن معرفی این شرکت به بیان مهم‌ترین دستاوردهای آن در سالیان اخیر پرداخت. به گفته عزیزالهی همکاران سیستم یک پلتفرم است که هدف آن ارزش‌آفرینی بلندمدت برای خود و تمام ذی‌نفعان است.

مدیرعامل همکاران سیستم در ادامه ضمن اشاره به تاریخچه شکل‌گیری این شرکت و شیوه‌های تصمیم‌گیری استراتژیک آن در 33 سال گذشته؛ به بیان دستاوردهای مهم آن از جمله خلق ارزش برای 73000 مشتری و همکاری با 260 دانشگاه و ایجاد 100 شرکت زیر مجموعه پرداخت.

عزیزالهی از آینده‌نگری و سرمایه‌گذاری بلندمدت بر روی سرمایه انسانی به عنوان کلید موفقیت این شرکت یاد کرد و در ادامه به تاسیس شرکت ابرآمد و ارائه راهکاران ابری به عنوان مسیر آینده رشد و ارزش‌آفرینی اشاره کرد.

مدیرعامل همکاران سیستم همچنین به معرفی محصولات و شرکت‌های زیر مجموعه این شرکت از جمله راهکاران، سپیدار، سرو CRM و فرسان پرداخت و به سهم همکاران سیستم از بازار صنایع کلیدی اشاره کرد.

عزیزالهی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به فرهنگ همکاران سیستم و نقش آن در رویارویی این سازمان با چالش‌های داخلی و تغییرات جهانی از جمله تورم و پاندمی کرونا پرداخت و گفت: فرهنگ شفافیت، تمرکز به ارزش‌آفرینی، کار تیمی، مسئولیت‌پذیری، یادگیری و یاددهندگی در همکاران سیستم کلید اصلی موفقیت و رشد پایدار شرکت است.

رویداد مشترک اتاق بازرگانی ایران و آلمان با همکاران سیستم

محسن طلایی قائم مقام مدیر عامل همکاران سیستم نیز در بخشی از این رویداد به رهبری محصولی همکاران سیستم اشاره کرد که در آن نه تنها به نیاز امروز مشتری پرداخته می‌شود؛ بلکه برای رفع نیازهای آینده‌ی آن نیز برنامه‌ریزی می‌شود.

طلایی همچنین مکانیزم مدیریت محصول و برنامه‌ریزی استراتژیک در همکاران سیستم و فرایند ایجاد اعتماد توسط این شرکت را در 33 سال اخیر برای مخاطبان تشریح کرد.

رویداد مشترک اتاق بازرگانی ایران و آلمان با همکاران سیستم

قائم مقام مدیرعامل همکاران سیستم همچنین با تشریح داستان شکل‌گیری و رشد محصولات سپیدار، راهکاران و سایر محصولات، مصداق‌های رهبری محصول در همکاران سیستم را برای مخاطبان شرح داده و از رویکرد این شرکت برای آینده سخن گفت.

در بخش دیگری از این رویدد مهمانان و اعضای اتاق بازارگانی ایران و آلمان از بخش‌‌های مختلف مرکز آموزش و پژوهش همکاران سیستم بازدید کرده و با خدمات و دوره‌های آموزشی آن آشنا شدند. همچنین در یک جلسه اختصاصی دیگر ضمن تشریح راهکاران ابری برای مخاطبان؛ به پرسش‌های تخصصی آنان پاسخ داده شد.

در ادامه این رویداد دو استارتاپ منتخب اتاق بازرگانی آلمان که در زمینه بیمه و دندانپزشکی فعالیت دارند و در مسابقه انتخاب بهترین استارتاپ‌ها در آلمان به فینال راه یافته بودند؛ معرفی شدند.

در پایان مدیران همکاران سیستم به پرسش‌های مخاطبان درباره شیوه‌ی مدیریت منابع انسانی، روبرو شدن با چالش‌ها و فرآیند تصمیم‌گیری‌های استراتژیک در این شرکت پاسخ دادند.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *