دستورالعمل شیوه‌ی برگزاری مجمع عمومی فوق العاده

پیرو آگهی منتشره روز چهارشنبه 1399/11/08  در روزنامه اطلاعات و روزنامه دنیای اقتصاد مبنی بر دعوت به مجمع عمومی فوق العاده، مجمع مذکور در روز شنبه مورخ 1399/11/18 رأس ساعت 10:00 صبح در محل سالن کنفرانس شرکت همکاران سیستم واقع در بالاتر از میدان ونک، خیابان عطار، پلاک 8، ساختمان همکاران سیستم؛ برگزار خواهد شد. با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط مندرج در نامه شماره 31/104 مورخ 1398/11/20 ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در خصوص عدم صدور مجوز توسط ستاد مزبور در خصوص مجامعی که بیش از 15 شخص حقیقی و یا حقوقی در آنها شرکت کنند، از سهامداران محترم برای جلوگیری از شیوع کرونا، خواهشمندیم نسبت به مشاهده پخش زنده مجمع از طریق آدرس eventmanagement.hamkaransystem.ir اقدام نموده و این شرکت را در برگزاری مناسب مجمع یاری رسانند. همچنین امکان ارسال پیام و طرح سوالات سهامداران از طریق پیوند مذکور دایر خواهد بود.

سهامداران محترم می‌بایست برای ورود به آدرس مذکور از نام کاربری و پسورد پرتال سهام همکاران سیستم، استفاده نمایند. لذا ضروریست سهامدارانی که قصد حضور آنلاین در مجمع را دارند، از امکان دسترسی خود به پرتال سهام همکاران سیستم به آدرس https://sgstock.hamkaransystem.ir اطمینان حاصل نموده و در صورت عدم دسترسی و یا فراموشی نام کاربری یا رمز عبور، مراتب را حداکثر 48 ساعت قبل از برگزاری مجمع، به همراه تصویر کارت ملی به آدرس ایمیل stock@systemgroup.net ارسال کرده و یا با واحد سهام همکاران سیستم به شماره 84372222-021 تماس حاصل کنند.
ضمناً به اطلاع سهامداران و نمایندگان محترمی که قصد دارند به صورت حضوری در مجمع حاضر شوند، می‌رساند؛ به منظور حفظ سلامتی خود و دیگر شرکت‌کنندگان در مجمع، رعایت موارد زیر الزامی است:

1. خودداری از دست‌دادن و روبوسی
2. همراه داشتن خودکار و گزیده اطلاعات مالی مورد نیاز سهامداران در مجمع
3. همراه داشتن ماسک و دستکش
4. حفظ فاصله ایمنی حداقل 1.5 متر از دیگر شرکت‌کنندگان در طول برگزاری مجمع
5. ممانعت از ورود نمایندگان و سهامداران با علائم سرماخوردگی و یا شبیه آنفولانزا توسط تیم برگزاری مجمع
6. ممنوعیت هر گونه پذیرایی رایج و ارائه بسته‌های تبلیغاتی در مجامع به منظور حفظ سلامتی سهامداران و نمایندگان

دستور جلسه مجمع به شرح زیر است:

1. استماع گزارش هیئت مدیره و اظهار نظر بازرس قانونی شرکت در خصوص توجیه لزوم افزایش سرمایه
2. اتخاذ تصمیم نسبت به پیشنهاد افزایش سرمایه
3. سایر مواردی که به موجب اصلاحیه قانون تجارت در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده است

 

هیئت‌مدیره
شرکت همکاران سیستم (سهامی عام)

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *