در مجمع عمومی همکاران سیستم عنوان شد: استقبال بازار از محصولات جدید، توسعه اقتصادی همکاران سیستم

در مجمع عمومی همکاران سیستم عنوان شد: استقبال بازار از محصولات جدید، توسعه اقتصادی همکاران سیستم

در مجمع عمومی شرکت همکاران سیستم برای سال مالی منتهی به ۹۳/۱۲/۲۹ که روز سه شنبه ۱۲ خرداد در مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی برگزار شد، این شرکت از تحقق سود، بیش از پیش‌بینی اولیه خبر داد.

در این مجمع همچنین، توزیع ۴۰ تومان سود نقدی و حدود ۳۳ تومان سهام جایزه از محل افزایش سرمایه به ازاء هر سهم، به تصویب رسید.

در این جلسه که با حضور ۹۱.۱۴ درصد از سهامداران، نمایندگان سازمان بورس و مؤسسه حسابرسی بیات رایان برگزار شد، اعلام شد که سود نقدی سهامداران، از روز چهاشنبه ۲۰ خرداد قابل دریافت است.

استقبال بازار از محصولات جدید، افزایش سه برابری فروش راهکاران

مهدی امیری، مدیر عامل شرکت همکاران سیستم، در ارائه خود به سهامداران حاضر در مجمع عمومی اعلام کرد درآمد این شرکت در سال ۹۳، ۳۵% رشد داشته است.

بر اساس این ارائه، محصول راهکاران با افزایش فروش سه برابری نسبت به سال قبل، چهل درصد از فروش سال ۹۳ همکاران سیستم را به خود اختصاص داده است. راهکاران، ERP شرکت همکاران سیستم است که طی دو سال ابتدای عرضه به بازار توانسته جایگاه خوبی در بین مخاطبان این شرکت پیدا کند.

در مجمع عمومی همکاران سیستم عنوان شد:  استقبال بازار از محصولات جدید، توسعه اقتصادی همکاران سیستم

همچنین با استقبال بازار از محصولات سپیدار و دشت همکاران سیستم و اضافه شدن ۵۰۰۰ مشتری جدید در این حوزه، فروش این محصولات با رشد ۶۰ درصدی مواجه بوده است.

موفقیت در اجرای پروژه‌های بزرگ

مدیر عامل همکاران سیستم، در گزارش خود به مجمع با اشاره به تمرکز همکاران سیستم بر اجرای پروژه‌های بزرگ گفت: «موفقیت همکاران سیستم در اجرای پروژه‌های بزرگ در طی سال‌های گذشته، باعث شده است که در سال ۹۳، ۲۵% حجم کسب و کار همکاران سیستم از محل اجرای پروژه‌های بزرگ تامین شود. ارائه راهکارهای نرم‌افزاری به گروه صنعتی بهروز، پتروشیمی فارابی و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی از جمله پروژه‌های بزرگی است که در سال ۹۳ توسط شرکت انجام شده است».

در مجمع عمومی همکاران سیستم عنوان شد:  استقبال بازار از محصولات جدید، توسعه اقتصادی همکاران سیستم

بر اساس اعلام مدیر عامل شرکت همکاران سیستم در مجمع، در حال حاضر نزدیک به نیمی از ۵۰۰ شرکت برتر کشور (که هر ساله توسط سازمان مدیریت صنعتی کشور معرفی می‌شوند) و ۶۴%شرکت‌های حاضر در بازار سرمایه کشور از راهکارهای شرکت همکاران سیستم استفاده می‌کنند.

دو برابر شدن سرمایه همکاران سیستم در سه سال آینده

مجمع عمومی فوق العاده همکاران سیستم طرح افزایش سرمایه هیات مدیره این شرکت برای ۳ سال آینده را در جهت توسعه فعالیت‌ها و پاسخگویی به نیازهای بازار تصویب کرد. مطابق این طرح، همکاران سیستم طی سه سال متوالی، سرمایه خود را دو برابر خواهد کرد.

در مجمع عمومی همکاران سیستم عنوان شد:  استقبال بازار از محصولات جدید، توسعه اقتصادی همکاران سیستم

سال ۹۴، سال موفقیت‌های گسترده‌تر همکاران سیستم

طبق گزارش هیات مدیره همکاران سیستم به مجمع، ادامه تمرکز این شرکت برای اجرای پروژه‌های بزرگ و به کارگیری تکنولوژی‌های جدید در پیاده‌سازی راهکارها جزو اهداف عمده همکاران سیستم در سال ۹۴ است.

ارتقاء سیستم‌های مشتریان به محصول نوین راهکاران و توسعه فروش این محصول به تناسب ۵۰ درصد کل فروش گروه نیز جزو اهداف سال ۹۴ قرار گرفته است. برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های صادراتی در کشورهای همسایه و ایجاد آمادگی‌های بیش‌تر برای همکاری با شرکت‌های بزرگ جهانی از وجوه دیگر این برنامه‌ریزی‌هاست.

دسته‌بندی‌ها: ,

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *