همکاران سیستم، حامی دومین همایش و نمایشگاه معدنکاری دیجیتال

دومین همایش و نمایشگاه معدنکاری دیجیتال با حضور شرکت‌های بزرگ معدنی، فناوری و دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها، سرمایه‌گذاران و مدیران داخلی و بین‌المللی و با هدف بررسی آخرین تحولات روز دنیا در حوزه هوشمندسازی معادن، از تاریخ 7 تا 9 شهریور ماه 1402 در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است.

همکاران سیستم به عنوان یکی از حامیان اصلی این همایش، با هدف معرفی آخرین دستاوردهای خود به شرکت‌ها و کسب‌وکارهای حوزه معدن و همچنین ارتباط با فعالان این صنعت، در این رویداد حضور یافته است.

در اولین روز از همایش، میزگردی تخصصی با عنوان «هوشمندسازی در معدن و صنایع معدنی: چالش‌ها، فرصت‌ها و دستاوردها» با حضور محمد عزیزاللهی، مدیرعامل همکاران سیستم و جمعی از مدیران عامل شرکت‌های معدنی و فولادی برگزار شد.

عزیزاللهی در این میزگرد با بیان اینکه مسیر حرکت به سمت تحول دیجیتال، در صنعت معدن نسبت به سایر صنایع فاصله زیادی دارد، درباره چگونگی اجرای فناوری‌های نوین در شرکت‌های معدنی سخن گفت.

مدیرعامل همکاران سیستم، عواملی از جمله حمایت و پشتیبانی مدیریت، بیان شفاف نیازمندی‌ها و فراهم آوردن زیرساخت‌های فناوری در سازمان‌ها را از ارکان اصلی پیاده‌سازی تحول دیجیتال در صنعت معدن دانست.

به گفته عزیزاللهی، تحول دیجیتال یک ابزار یا تکنولوژی نیست، بلکه یک فرهنگ و تفکر است که باید در کل بدنه سازمان شکل بگیرد تا سازمان‌ها بر مبنای اطلاعات و تحلیل آنها و در بستری یکپارچه به موفقیت برسند.

در ادامه و در دومین روز نمایشگاه، سهراب صادقی‌زاده، مدیر محصول مدیریت تولید همکاران سیستم، در خصوص بهره‌گیری از ERP هوشمند در فرایند نگهداری و تعمیرات با علاقه مندان گفتگو خواهد کرد.

برنامه‌ریزی منسجم برای فعالیت‌های PM، استفاده موثر از داده‌ها و کنترل هزینه‌های تعمیرات، چگونگی استفاده از اینترنت اشیاء صنعتی (IIOT) و هوش مصنوعی (AI) در معادن، از مهم‌ترین موضوعاتی هستند که قرار است سهراب صادقی زاده در این سخنرانی به آنها اشاره کند.

لازم به ذکر است که همکاران سیستم از جمله حامیان اصلی دومین همایش و نمایشگاه معدنکاری دیجیتال در سال 1402 است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به غرفه این شرکت، به آدرس سالن B، غرفه B16، از آخرین دستاوردها و راهکارهای نرم‌افزاری آن در حوزه معدنکاری دیدن کنند.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *