حضور همکاران سیستم در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت

نمایشگاه بین المللی صنعت تهران از جمله بزرگ ترین رویدادهای صنعتی و بازرگانی کشور است که با هدف ارائه قابلیت‌ها و ارائه توانمندی‌ها و سوق شرکت‌ها به سمت بازارهای گسترده تر برگزار می‌شود. در این نمایشگاه که از 13آبان ماه آغاز شده و تا 16ام آبان در محل نمایشگاه بین المللی تهران ادامه دارد، همکاران سیستم نیز با هدف معرفی آخرین دستاوردها و راهکارهای خود در کنار شرکت های سپیدار، سرونو و ابرآمد، حضور دارد.

در روز دوم از نمایشگاه، محمدعزیزاللهی، مدیرعامل همکاران سیستم، در رویداد تک تور به ارائه در خصوص تحول دیجیتال و تاثیر آن در کسب و کارها پرداخت. او در ابتدای صحبت‌های خود تحول دیجیتال را فراتر از ابزار و تکنولوژی دانست و افزود: امروز تحول دیجیتال یک تفکر، رویکرد و نگاه جدید در مدیریت فرایندهای کسب و کار است.

معرفی عناصر کلیدی در تحول دیجیتال شامل تعیین مدل کسب و کار، ساده سازی فرایندها و نگاه ویژه به مشتریان بخش دیگری از صحبت‌های محمد عزیزاللهی بود. او در ادامه گفت: این مفهوم صرفا محدود به حوزه IT نبوده و طیف متنوعی از صنایع از جمله کشاورزی، پزشکی، قطعه سازی و … می‌توانند از فناوری‌های بروز استفاده کنند. عزیزاللهی، در بخش دیگری از ارائه خود به فناوری‌های نوینی همچون AI, IOT و رایانش ابری به عنوان مصادیق تحول دیجیتال اشاره کرد و برخورداری از چشم انداز، فرایندهای دقیق، ساختار مناسب و در انتها سرمایه گذاری دقیق را از گام‌های حرکت به سمت تحول دیجیتال دانست.

در بخش پایانی ارائه، مدیرعامل همکاران سیستم، ضمن اشاره به آمار وضعیت حرکت کسب و کارها به سمت تحول دیجیتال در کشور، صحبت‌های خود را با تشریح چالش‌های موجود در این حوزه شامل تخصص، فرهنگ و رویکرد مدیریتی، سرمایه گذاری دقیق و زیرساخت مناسب و لزوم توجه به آنها برای موفقیت، به پایان برد.

نمایشگاه صنعت تا روز سه شنبه، 16 ام آبان ماه ادامه دارد و غرفه همکاران سیستم در سالن A31 پذیرای علاقه مندان و فعالان کسب و کار است.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *