میزگرد «چالش‌های گزارش جدید حسابرسی» با حضور متخصصان مالی برگزار شد

از آنجایی که تغییرات گزارش حسابرسی از ابتدای سال ۱۴۰۱ لازم الاجرا شده است و با توجه به اینکه در فصل داغ گزارشات حسابرسی هستیم، آگاهی کامل حسابرسان از تغییرات در این حوزه جهت صدور بهتر گزارش و آگاهی حسابداران جهت فهم بهتر شکل جدید گزارشات، ضروری است.

در همین راستا، روز یکشنبه 7 خرداد ماه 1402، رویداد «بررسی چالش‌های گزارش جدید حسابرسی» با همکاری همکاران سیستم و انجمن حسابداران خبره ایران، به شکل آنلاین برگزار شد. در این رویداد آنلاین که دو ساعت به طول انجامید، حدود 400 نفر از متخصصان حوزه مالی از سراسر کشور حضور داشتند.

منصور شمس احمدی، رئیس سابق شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران، سیدمحمد باقرآبادی، دبیرکل انجمن حسابداران خبره ایران، حلیمه رحمانی، مدیر ارشد تدوین استانداردهای سازمان حسابرسی، مهدی بیرانوند، حسین خمسه و نیما خوش‌اخلاق، از حسابداران رسمی کشور، افرادی بودند که در این میزگرد به بحث و تبادل نظر درخصوص مهم‌ترین تغییرات ایجاد شده در استانداردهای حسابرسی و چگونگی مواجهه با این تغییرات در ایران پرداختند.

بررسی تغییرات اعمال شده در گزارش حسابرسی از سال 1401، چالش‌های مرتبط با  این تغییرات، تغییرات در گزارش‌نویسی حسابرسان، میزان اثرگذاری این تغییرات در محیط گزارش‌گیری ایران و نکاتی که حسابداران باید در حوزه این تغییرات بدانند، از مهم‌ترین سرفصل‌هایی بود که در این رویداد مورد بررسی قرار گرفت.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *