رویداد مدیریت هوشمند پالایشگاه­‌ها در همکاران سیستم برگزار شد

رویداد «مدیریت هوشمند پالایشگاه‌ها» در تاریخ 2 خرداد 1402 باحضور حدود  20 نفر از مدیران IT و مالی از 10 پالایشگاه­ نفتی ایران و در محل سالن همایش شرکت همکاران سیستم برگزار شد.

در ابتدا فرید فولادی، رئیس هیئت‌مدیره همکاران ­سیستم ضمن خوشامدگویی به مهمانان، به معرفی همکاران سیستم و ارائه­‌ راهکارهای نرم­‌افزاری این شرکت در صنایع مختلف پرداخت. وی با اشاره به همکاری چندین ساله­‌ همکاران سیستم با حدود 200 مشتری در صنعت پالایشگاه­‌های نفتی، به معرفی آخرین دستاوردها و راهکارهای نرم­‌افزاری این شرکت به مشتریان صنعت نفت پرداخت.

در ادامه‌­ رویداد علی­‌اکبر صمدزاده، معاون توسعه بازار و عضو هیئت­‌مدیره همکاران سیستم، درخصوص ضرورت اتخاذ تفکرات مدیریتی جدید در پالایشگاه­‌های نفتی در عصر دیجیتال و دستاوردهای فناوری­‌های تحول دیجیتال در این صنعت سخنرانی کرد.

مهدی بحرینی، مدیر فناوری و اطلاعات و ارتباطات شرکت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس، از دیگر سخنرانان این رویداد بود که درباره­‌ تجربه­‌ همکاری خود با همکاران سیستم و اقدامات انجام­‌شده­‌ این شرکت در حوزه‌­ نرم‌­افزار و استقرار راهکار برنامه­‌ریزی منابع سازمان (ERP) در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس صحبت کرد. ازجمله اقدامات نرم­‌افزاری انجام­‌شده‌­ همکاران سیستم برای شرکت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس می‌­توان به استقرار ماژول­‌های مالی، سرمایه انسانی، تدارکات و لجستیک، فروش و خدمات، تولید، مدیریت مناقصات و قراردادها، مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست و سامانه هوش تجاری (BI) اشاره کرد.

در ادامه، پژمان پازوکی، سرپرست ستاد مهندسی فروش و مهدی ابوالحسنی، مهندس فروش به معرفی راهکار یکپارچه همکاران سیستم پرداختند.

لیلا متین­‌فر، مدیر محصول حوزه سرمایه انسانی از دیگر سخنرانان رویداد بود که ضمن معرفی راهکار حوزه سرمایه انسانی، ویژگی­‌های ماژول­‌های این راهکار را برشمرد.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *