عرضه‌ی راهکار نرم‌افزاری ویژه‌ی موسسات نیکوکاری با همکاری موسسه حامیان نواندیش افرا

همکاران سیستم و سه شرکت سپیدار، ابرآمد و سرونو(SarvCRM) در همکاری نزدیک با موسسه حامیان نواندیش افرا؛ راهکار نرم‌افزاری ویژه‌ی موسسات نیکوکاری ارائه می‌کنند.

عرضه‌ی این راهکار که با نام «واره» به موسسات نیکوکاری ارائه می‌شود، بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی گروه شرکت‌های همکاران سیستم است که این بار در همکاری با موسسه حامیان نواندیش افرا انجام شده است.

افرا یک استارت‌آپ اجتماعی است که با هدف توسعه‌ی زیرساخت‌ موسسات نیکوکاری تاسیس شده است. افرا به پشتوانه‌ی شناخت دقیق و ارتباط با موسسات نیکوکاری موفق شده است یک گام مهم در توسعه‌ی زیرساخت فناوری آن‌ها بردارد.

راهکار نرم‌افزاری واره

فرید فولادی مدیرعامل همکاران سیستم درباره این همکاری می‌گوید: «پیش از این‌، ما موسساتی که درخواست سیستم داشتند را با پروتکل‌های خاص خودمان اعتبارسنجی می‌کردیم. خوش‌حالیم که با کمک موسسه افرا می‌توانیم با اطمینان بیش‌تری به موسسات خدمات داوطلبانه ارائه کنیم.» او با اشاره به فعالیت‌هایی که همکاران سیستم در زمینه‌ی مسئولیت اجتماعی انجام داده است گفت:«امیدوارم مسئولیت اجتماعی شرکتی از مدل صرفا کمک‌های مادی به موسسات نیکوکاری خارج شود و شرکت‌ها نقش واقعی خود را در این زمینه پیدا کنند.» او تاکید کرد: «ما باور داریم که توانمندسازی موسسات نیکوکاری کاری اثربخش‌ و ماندگار است و در این زمینه با علاقه و تمرکز کار خواهیم کرد.»

 

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در مورد راهکار نرم‌افزاری «واره» روی این لینک کلیک کنید.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *