ساخت مدرسه «همکلاسان روستای مائین دول» با مشارکت همکارانی‌ها

مدرسه همکلاسان روستای مائین دول از توابع شهرستان سنندج، روز سوم خرداد ماه با حضور محمد عزیزاللهی، مسئولان محلی و مردم منطقه رسما آغاز به کار کرد تا دانش‌آموزان این روستا از شرایط قابل قبول و استاندارد برای ادامه تحصیل خود برخوردار باشند. ساخت این مدرسه با پشتیبانی مالی همکاران سیستم در سال 1401 در دستور کار قرار گرفت.

سهم مشارکت همکارانی‌ها

پیش از این، مدرسه همکلاسان روستای توتشامی از توابع بخش گهواره استان کرمانشاه با مشارکت همکارانی‌ها در سال 98 افتتاح شده بود. این بار تصمیم گرفتیم که این مهربانی را در روستای مائین دول کردستان تکرار کنیم. این روستا با حدود 50 خانوار و 300 نفر جمعیت در 30 کیلومتری شهرستان سنندج و در دهستان سراب قامیش قرار دارد.

مدرسه همکلاسان مائین دول یک مدرسه یک طبقه سه کلاسه با مساحت 147 متر مربع است که عملیات اجرایی احداث آن در سال 1401 آغاز شد.

مشارکت در توسعه پایدار

همراهی و مشارکت تک تک اعضای یک جامعه و دغدغه‌مندی آنها نسبت به محیط پیرامون خود، یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای رسیدن به توسعه پایدار جوامع است. ما در همکاران سیستم در این مسیر گام برمی‌داریم و همواره تلاش کرده‌ایم تا ضمن خلق ارزش برای مشتریان و کسب‌وکارها، به سهم خود در بهبود و ارتقاء کیفیت زندگی آحاد جامعه نقش داشته باشیم.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *