همکاران سیستم برگزار کرد: رویداد «اهمیت مدیریت دارایی‌های فیزیکی در واحدهای تولیدی»

مدیریت دارایی‌های فیزیکی (Enterprise Asset Management)، به معنای مدیریت کل چرخه عمر تجهیزات و به حداکثر رساندن عملکرد آن‌ها است.

همکاران سیستم با توجه به اهمیت این موضوع در میان کسب و کارهای حوزه تولید و همچنین با اتکا به تجارب به دست آمده، رویدادی با عنوان «اهمیت مدیریت دارایی‌های فیزیکی در واحدهای تولیدی» در تاریخ 8 آبان ماه در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار کرد.

در این رویداد تخصصی که با همکاری انجمن نگهداری و تعمیرات ایران برگزار شد، حدود 100 نفر از علاقه‌مندان و مدیران عامل، مالی، فنی و تولید شرکت‌های مختلف حضور داشتند.

در ابتدای رویداد، دکتر نوید نصر، عضو هیئت‌مدیره و دبیر انجمن نگهداری و تعمیرات ایران سخنرانی خود را با موضوع «نقش E-Maintenance  در تعالی نت و مدیریت دارایی‌ها» ارائه کرد. دکتر نصر در ارائه خود به مزایا و ساختار کلی فناوری اینترنت اشیاء (IOT) و «دوقلوی دیجیتال» و گام‌های پیاده‌سازی آن‌ها در کسب‌و‌کارها پرداخت. تشریح مغهوم مدیریت دارایی‌های فیزیکی (EAM) و اهمیت سیستم نگهداری و تعمیرات (CMMS) در مفهوم EAM و همچنین، ارتباط آن با سایر سیستم‌ها از دیگر موضوعاتی بود که دبیر انجمن نگهداری و تعمیرات ایران درباره آن با حاضرین به گفتگو پرداخت. در ادامه دکتر سعید رمضانی، عضو هیئت مدیره انجمن نگهداری و تعمیرات ایران، در خصوص مدل‌های تعالی نگهداری تعمیرات صحبت کردند.

سهراب صادقی‌زاده، مدیر محصولات مدیریت کارخانه همکاران سیستم و مهران داوری، مهندس فروش ستاد فروش همکاران سیستم از دیگر سخنرانان این رویداد بودند. بررسی چالش‌های نرم‌افزاری شرکت‌های تولیدی، انواع شاخص‌ها و بهترین روش‌ها در نگهداری و تعمیرات از جمله موضوعاتی بود که آنها در صحبت های خود به آن پرداختند. معرفی راهکار نگهداری و تعمیرات همکاران سیستم بخش پایانی صحبت های صادقی زاده و داوری بود که طی آن امکانات و ارزش افزوده های راهکار با حاضرین به اشتراک گذاشته شد.

شایان ذکر است که در پایان رویداد، نشست پرسش و پاسخ برگزار شد و ارائه‌دهندگان در آن به سوالات شرکت‌کنندگان در خصوص موضوعات ارائه شده پاسخ دادند.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *