رویداد «تهیه صورت‌های مالی در بخش عمومی» با نگاهی به راهکاران همکاران سیستم، برگزار شد

نخستین رویداد آموزشی مشترک همکاران سیستم و فصلنامه ذیحساب با موضوع «تهیه صورت‌های مالی در بخش عمومی و اقدامات پیش از آن» برگزار شد.
در این رویداد که روز سه‌شنبه، ۱۱ مرداد ۱۴۰۱، با حضور ۷۴۳ نفر به صورت آنلاین به اجرا در آمد، علی سالاروند، ذیحساب طرح‌های عمرانی شهرداری کرج، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز و اداره کل استاندارد البرز، به تدریس روش تهیه صورت‌های مالی در بخش عمومی پرداخت.


معرفی منابع مورد نیاز یک حسابدار بخش عمومی، معرفی نظام آمارهای مالی دولت، حسابداری دولتی، استانداردهای حسابداری بخش عمومی، طبقه‌بندی حساب‌ها در دستورالعمل حسابداری تعهدی، اقدامات لازم قبل از بستن حساب‌های موقت، ساختار و روش‌های تهیه صورت‌های مالی و صورت مقایسه بودجه و عملکرد از جمله مباحث مطرح شده در این رویداد بود.


در ادامه، سعید صنوبری، مدیر فروش شرکت طرح‌های عمومی راهکاران بخش عمومی همکاران سیستم، محصولات و راهکارهای همکاران سیستم برای امور مالی و ذیحسابی از جمله تهیه صورت‌های مالی، در صنایع و کسب‌وکارهای گوناگون را معرفی کرد. وی در توضیحات خود ضمن اشاره به نیازمندی‌های نرم‌افزاری سازمان‌های دولتی و بخش عمومی برای تهیه صورت‌های مالی، به معرفی ویژگی‌های راهکار بخش عمومی همکاران سیستم برای پاسخ به این نیازها پرداخت.


در بخش پایانی این رویداد نیز سوالات حاضران درباره تهیه صورت‌های مالی و راهکار همکاران سیستم پاسخ داده شد.
مجموعه رویدادهای مشترک میان همکاران سیستم و فصلنامه ذیحساب، در آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد و به موضوعات مرتبط با ذیحسابی و حسابداری می‌پردازد.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *