سمینار تشریح تغییرات سامانه مودیان مالیاتی و پایانه‌های فروشگاهی برگزار شد

امروزه بحث حسابداری با تکنولوژی و نرم‌افزار کاملا عجین شده است. با این حال، تغییرات مداوم قوانین مالیاتی و نیازمندی‌های جدید در زمینه گزارش‌گری، نیاز به راهکارهای نر‌م‌افزاری و فناروانه را بیش از پیش نمایان می‌کند.

راه‌اندازی سامانه مودیان و پایانه‌های فروشگاهی از جمله مهم‌ترین تغییراتی بود که در سال جاری سیاست‌گذاران آن را در دستور کار خود قرار دادند. یکی از دغدغه‌های مهم جامعه حسابداران و دست‌اندرکاران مالی شرکت‌ها در این خصوص ارتباط راهکارهای نرم‌افزاری با این موضوعات است.

در همین راستا تصمیم گرفتیم تا رویدادی را تحت عنوان «تشریح تغییرات سامانه مودیان مالیاتی و پایانه های فروشگاهی» با حضور حسابداران، مدیران مالی و دغدغه‌مندان این موضوع در تاریخ ۲ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار کنیم.

در این رویداد که با حضور بیش از ۱۱۰۰ نفر برگزار شد، سید علی سرحدی نماینده هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی استان تهران و مدرس و مشاور مالیاتی و پژمان پازوکی سرپرست مهندسی فروش ستاد فروش همکاران سیستم به تشریح مهم‌ترین نکات قانون سامانه مودیان و پایانه‌های فروشگاهی پرداختند و در کنار آن به معرفی راهکارهای همکاران سیسم برای این تغییرات اشاره کردند.

موضوعاتی از قبیل بررسی قانون سامانه مودیان، بررسی وظایف و تکالیف مودیان و اشخاص ثالث در قوانین سامانه مودیان، مشوق‌ها و جرائم صدور صورت حساب الکترونیکی مالیاتی و معرفی راهکارهای همکاران سیستم برای این تغییرات از جمله مهم‌ترین محورهایی بود که در این رویداد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است که در پایان این رویداد نشست پرسش و پاسخ با طرح‌ سوالاتی از جانب شرکت‌کنندگان و پاسخ آن از طرف کارشناسان برگزار شد و به مهم‌ترین دغدغه‌های این حوزه پاسخ داده شد.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *