جزئیات برگزاری و اعلام نتایج آزمون استعدادیابی مرکز سرویس همکاران سیستم

جزئیات برگزاری و اعلام نتایج آزمون استعدادیابی مرکز سرویس همکاران سیستم

پیرو برگزاری «آزمون استعدادیابی و جذب مرکز سرویس همکاران سیستم» و پرسش‌های مختلف متقاضیان درخصوص جزئیات آزمون، لازم است تا موارد زیر را به اطلاع شما برسانیم.

آزمون مرحله‌ی اول

همان‌گونه که در خبر اطلاع‌رسانی آزمون به آن اشاره شد، مهلت شرکت در مرحله‌ی اول آزمون (تست شخصیت هالند)، روز دوشنبه سیزدهم مهر به پایان رسید. در این مرحله ۲۰۱۱ نفر در آزمون شرکت کردند و ۳۰۰ نفر که بالاترین امتیاز را کسب کرده بودند، برای آزمون مرحله دوم انتخاب شدند.
اطلاع‌رسانی به پذیرفته‌شدگان این مرحله از طریق ارسال ایمیل و پیام‌کوتاه انجام شد و به آن دسته از افرادی که در این مرحله انتخاب نشده بودند نیز ایمیل اطلاع‌رسانی ارسال شد.

آزمون مرحله‌ی دوم

مرحله‌ی دوم آزمون با عنوان «سنجش هوش و توانمندی تحلیل»، با همکاری سازمان مدیریت صنعتی در شرکت همکاران سیستم برگزار شد. در فاز اول آزمون مرحله‌ی دوم، ۸۰ نفر برتر برای مصاحبه حضوری در روزهای ۲۳ تا ۲۵ مهرماه دعوت شدند. در فاز دوم نیز روز ۲۶ مهرماه، بوسیله تماس تلفنی از ۵۰ نفر دیگر برای شرکت در مصاحبه حضوری دعوت خواهد شد.
پذیرفته‌شدگان این دو مرحله، برای تائید نهایی به «کمیته جذب همکاران سیستم» معرفی شده و پس از موفقیت در مصاحبه حضوری این کمیته، به استخدام این شرکت درخواهند آمد.
برای آن‌دسته از افرادی در مراحل مختلف آزمون پذیرفته‌ نشده‌اند، این امکان فراهم است تا با ثبت و ارسال رزومه‌ی خود در بخش «پیوستن به ما» از وبسایت شرکت، فرایند پیوستن به گروه شرکت‌های همکاران سیستم را دنبال کنند.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *