همکاران سیستم میزبان نشست تخصصی آنلاین با موضوع «نقش نرم‌افزار در مدیریت هوشمند فرایندهای پخش در شرکت‌های پخش لبنیات»

در نشستی تخصصی که با موضوع نقش نرم‌افزار در مدیریت هوشمند فرایندهای پخش در شرکت‌های لبنیات به میزبانی شرکت همکاران سیستم برگزار شد، فعالان و صاحب‌نظران مختلف دیدگاه‌های خود را در رابطه با چالش‌ها و دستاوردهای این بخش مطرح کردند.

در این نشست سهند فردی، مدیر پروژه بازاریابی شرکت همکاران سیستم با مهمانان صاحب‌نظران مختلف از صنعت پخش لبنیات کشور به گفت‌وگو پرداخت.
احمد اصلاح، مدیر راهکار صنعت پخش همکاران سیستم، ریاضی فعال بخش لبنیات و مدیر عامل فعلی شرکت پخش مجموعه کوهرنگ، فزونی سرپرست فروش رضوی آستان قدس، جلیل محرابی مدیر فروش لبنیات شرکت دومینو و معاونت فروش و بازاریابی شرکت روزانه و مصطفی میرعلایی مدیر راهبری و تبیین فرایندها در شرکت دوشه آمل فراز میهمان این نشست بودند.

در این نشست که به شکل آنلاین برگزار شد، درباره‌ی ویژگی‌های صنعت پخش لبنیات، چالش‌های مدیران و تاثیر فراگیری ویروس کرونا بر مدل‌های کسب‌و‌کار در این بخش و چالش‌های منابع انسانی در پیاده‌سازی سیستم‌های نرم‌افزاری گفتگو شده است.

برای مطالعه متن کامل این گفتگو کلیک کنید.

دسته‌بندی‌ها:

1 دیدگاه برای ”همکاران سیستم میزبان نشست تخصصی آنلاین با موضوع «نقش نرم‌افزار در مدیریت هوشمند فرایندهای پخش در شرکت‌های پخش لبنیات»

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *