بایدها و نبایدهای سفر مشتری؛ آغاز سمینارهای تخصصی همکاران سیستم

یادگیری و یاددادن یکی از ارزش‌های اصلی برند همکاران سیستم است و همیشه بر این باور بوده‌ایم که استفاده از تجربیات مدیریتی موفق و دانش روز، می‌تواند به ما و سایر کسب‌وکارها در مسیر رشد و موفقیت و عبور از چالش‌ها کمک کند.

امسال؛ همکاران سیستم در مسیر همین باور و با نگاه به تغییراتی که در محیط کسب‌وکار رخ داده، تصمیم دارد با کمک از اساتید و صاحب‌نظران دانشگاه و صنعت، سمینارهایی را برنامه‌ریزی و اجرا کند که در آن‌ها تجربیات موفق مدیریتی و آخرین دستاوردهای دانش مدیریت در حوزه‌های مختلف، با کسب‌وکارها و علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته شود. در این سمینارها می‌خواهیم همراه با کسب‌وکارها با به اشتراک گذاشتن دانش روز و تجربیات موفق، در مسیر موفقیت و رشد حرکت کنیم و به همین دلیل این سمینارها را در ادامه رویداد «باهم» می‌بینیم.

این سمینارها که به صورت منظم برگزار خواهند شد، حوزه‌های بازاریابی، فروش، تحلیل شرایط اقتصادی، تکنولوژی، رهبری سازمان، مدیریت مالی، مدیریت منابع انسانی و سایر موضوعات روز کسب‌وکارها را پوشش می‌دهند.

آغاز این مسیر با مجموعه سمینارهای «پشت پرده‌های فروش موفق» است که در اولین سمینار آن، تحت عنوان «بایدها و نبایدهای سفر مشتری»، حمیدرضا رنجبری، مدیرعامل شرکت توسعه شبکه فروش همکاران سیستم، به تشریح سفر مشتری و خلق تجربه مطلوب برای مشتری می‌پردازد.

سفر مشتری مبحث جذابی است که در سطح هر سازمان و برند، متفاوت به‌نظر می‌رسد اما قاعده‌های کلانی برای آن وجود دارد که باعث شده تاکنون مدل‌های متنوعی برای تشریح بهتر جنبه‌های مختلف آن ارائه شود.

در سمینار «باید و نبایدهای سفر مشتری» به تعریف و بررسی زوایای مختلف سفر مشتری در کسب‌وکارهای B2B و B2C و تشریح فرآیندهای این سفر از منظر سازمانی و فردی می‌پردازیم.

این سمینار در روز 21 آذرماه در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این سمینار و ثبت‌نام، می‌توانید روی دکمه زیر کلیک کنید.

اطلاعات بیشتر

 

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *