اولین دوره مسابقات فوتسال همکاران سیستم برگزار شد

اولين دوره مسابقات فوتسال همكاران سيستم برگزار شد

اولین دوره مسابقات فوتسال همکاران سیستم با حضور ۱۶ تیم مختلف از سراسر کشور در ورزشگاه قائم تهران برگزار شد. این مسابقات با هدف تعمیق دوستی‌ها، تمرین کار تیمی و نشاط کاری طی سه مرحله و در پنج روز در برگزار شد. در این مسابقات صرفا تیم‌های متشکل از داخل این شرکت از سراسر کشور حضور داشتند. مسابقات مقدماتی در چهار گروه برگزار شد و هشت تیم صعود‌کننده در مرحله بعدی بصورت حذفی مسابقات را برگزار کردند که در نهایت در فینال این مسابقات، تیم پناه شرق تهران، توانست با نتیجه ۳ بر صفر بر راهبران نوین همکاران غلبه کرده و عنوان نخست این رقابت ها را از آن خود کند. در مرحله رده بندی نیز تیم پناه غرب تهران با نتیجه ۳ بر 1 تیم پویاسرویس را پشت سرگذاشت و به عنوان سوم این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

در این مسابقات جمعی از مدیران ارشد همکاران سیستم،‌ مشتریان و تعداد قابل توجهی تماشاگران علاقه‌مند حضور داشتند و تشویق‌های هواداران تیم‌ها و خلق صحنه‌های جذاب توسط بازیکنان حال و هوای شاد و پرهیجانی در سالن قائم ایجاد کرده بود.

مسابقات ورزشی همکاران سیستم، طی هفته‌های آینده با برگزاری مسابقات شطرنج و تنیس روی میز برای خانم‌ها و آقایان ادامه خواهد یافت.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *