آغاز به کار شبکه دانش همکاران سیستم

«شبکه دانش»، بخش تازه‌ای در وبسایت همکاران سیستم است که در حال حاضر شامل بیش از ۴۰ عنوان مقاله‌ی تخصصی در زمینه‌ی نرم‌افزارهای سازمانی، مفاهیم ERP ، BPMS، مالی، هوشمندی تجاری، تکنولوژی‌های روز فناوری اطلاعات و …است.

شبکه‌ دانش فضایی تعاملی برای طرح پرسش‌ها و نظرات شما فراهم می‌آورد. در حال حاضر این امکان برای شما وجود دارد تا ضمن مطالعه محتواها، پرسش‌های خود را نیز با ما در میان بگذارید. سئوالات شما توسط کارشناسان همکاران سیستم بررسی و پاسخ آنها برای شما ارسال خواهد شد. هم‌چنین می‌توانید محتوای موردنظر خود را براساس دسته‌بندی‌هایی که در سمت چپ صفحه مشاهده می‌کنید، فیلتر کرده و موضوع مورد علاقه خود را مطالعه کنید.

در نظر داریم با تکیه بر دانش تیم‌های متخصص همکاران سیستم، مقالات و یادداشت‌های تحلیلی بیشتری در این شبکه منتشر کنیم. تجربیات مشتریان همکاران سیستم در به‌کارگیری راهکارهای شرکت و ویدئوهای آموزشی نیز از جمله مواردی‌ست که در این بخش منتشر خواهد شد.

برای پربار تر شدن این بخش، به همراهی و بازخوردهای سازنده شما نیاز داریم، لطفاً نظرات و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید.

هم‌چنین اگر در زمینه‌‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و نرم‌افزارهای سازمانی، موضوعی هست که مایلید در این شبکه به آن پرداخته شود، آن را از طریق ایمیل feedbackus@systemgroup.net با ما در میان بگذارید.

ورود به شبکه‌ دانش