داستان موفقیت گروه صنعتی پایا پلاستیک پلیمر

 

معرفی گروه صنعتی پایا پلاستیک پلیمر

گروه صنعتی پایا پلاستیک پلیمر در سال 1392 تاسیس شد. این شرکت با ایجاد شرکت‌های تخصصی تحت پوشش خود مدیریت و نظارت بر اجرای فرآیند تولید فیلم پلی اتیلن، تامین مواد اولیه، چاپ، لمینیت و بسته‌بندی را بر عهده گرفت.

.

 

 

 

میثم قوام شیرازی، مدیر مالی شرکت پایا پلاستیک پلیمر :
با توجه به اینکه شرکت مادر از سیستم یکپارچه راهکاران همکاران سیستم استفاده می‌کرد، قصد داشتیم برای شرکت‌های زیرمجموعه نیز یک سیستم یکپارچه تهیه کنیم. از طرفی امکان هزینه بالا برای تجهیز زیرساخت نداشتیم. راهکاران ابری همکاران سیستم این امکان را برای ما فراهم ‌کرد که همه امکاناتی که روی سیستم راهکاران در شرکت مادر داشتیم را بتوانیم با هزینه‌ای کمتر در شرکت‌های زیرمجموعه پیاده کنیم.
از طرفی با به‌کارگیری راهکاران ابری نیازی به تامین و تجهیز زیرساخت برای هر کدام از شرکت‌های زیرمجموعه نداشتیم. بنابراین برای 4 شرکت زیرمجموعه روژین تاک چوب، نیلگون پاک سپهر، آشام آروین خاورمیانه و جام فرتاک پلیمر آینده، این سیستم را تهیه کردیم. از این طریق توانستیم شرکت‌های زیرمجموعه را به‌شکل یکپارچه مدیریت کنیم.

 

دسترسی


آقای قوام شیرازی یکی از مهم‌ترین مزیت‌های راهکاران ابری را امکان دسترسی به سیستم بدون محدودیت جغرافیایی و زمانی می‌داند و در این باره می‌گوید:
با توجه به اینکه باید به امور شرکت‌های زیرمجموعه رسیدگی کنیم؛ دسترسی به سیستم در خارج از شرکت مزیت مهمی برای ما محسوب می‌شود. به کمک راهکاران ابری می‌توانیم از هر نقطه‌ای خارج از شرکت به اطلاعات مورد نیاز دسترسی داشته باشیم. علاوه بر این حتی از طریق گوشی موبایل هم امکان دسترسی به سیستم را داریم.

 

  • داستان موفقیت پایا پلیمر

    داستان موفقیت گروه صنعتی پایا پلاستیک پلیمر

    آقای قوام شیرازی مدیرمالی شرکت پایا پلاستیک پلیمر: با به‌کارگیری راهکاران ابری نیازی به تامین و تجهیز زیرساخت برای هر کدام از شرکت‌های زیرمجموعه نداشتیم. بنابراین برای ۴ شرکت زیرمجموعه روژین تاک چوب، نیلگون پاک سپهر، آشام آروین خاورمیانه و جام فرتاک پلیمر آینده، این سیستم را تهیه کردیم. از این طریق توانستیم شرکت‌های زیرمجموعه را به‌شکل یکپارچه مدیریت کنیم.

  • داستان موفقیت شرکت گرین توربین ماندگار

    آقای خزایی مدیر عامل شرکت گرین توربین ماندگار: همیشه حفظ امنیت اطلاعات سازمان، از دغدغه‌های اصلی ما بوده است. قطعا یکی از مهم‌ترین دلایل ما برای انتخاب سیستم راهکاران ابری اطمینان از حفظ امنیت داده‌ها و حذف دغدغه‌های ما در این زمینه بود. همچنین در رابطه با موضوعات پشتیبانی، کارشناسان همیشه در کمال خوشرویی و شکیبایی و با تسلط ما را راهنمایی کرده‌اند.