توسعه راهکار سیستم پایدار

زمینه فعالیت : توسعه محصول

لوگو توسعه راهکار سیستم پایدار

شرکت توسعه راهکار سیستم پایدار، سال 1399 با مسئولیت فروش، استقرار و آموزش نرم‌افزارهای همکاران سیستم توسط متخصصان باتجربه و باسابقه‌‌ی گروه همکاران سیستم تأسیس گردید و طی این مدت، در شرکت های بزرگ و متوسط در صنایع مختلف، نرم‌افزارهای راهکاران و راهکاران ابری همکاران سیستم را با موفقیت پیاده سازی کرده است. شرکت پایدار با تیمی متخصص در حوزه های مالی، سرمایه انسانی، تدارکات و لجستیک، فروش و پخش، خرده فروشی، مدیریت کارخانه، حسابداری مدیریت، هوشمندی تجاری ، اتوماسیون ، CRM ، ابزارهای فرایار و مدیریت فرایندهای کسب و کار فعالیت می کند و ایجاد راهکار های مبتنی بر ایجاد ارزش افزوده پایدار را به عنوان ماموریت اصلی خود تعریف کرده است.
با توجه به تجربه، دانش و ظرفیت‌های موجود، شرکت پایدار فعالیت خود را به عنوان شریک توسعه محصول (Build Partner) همکاران سیستم توسعه داده است و در این راستا به ارائه راهکارها و سیستم‌های اختصاصی جهت پاسخگویی به نیازهای خاص صنایع و شرکت‌ها می پردازد.
متخصصان این شرکت، با داشتن سابقه‌ای نزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه تحلیل، طراحی و مشاوره راهکارهای نرم افزاری و مدیریت پروژه های نرم افزاری، هم اکنون در حوزه صنایع تخصصی و تولیدی آماده ارائه خدمت می باشد.

تکنولوژی های نرم افزاری مورد استفاده:

C#- Asp.net Core – MVC– EF Core – Linq

Dart – Flutter

HTML – CSS –  Javascript – Bootstrap – Angular – Razor Pages – Blazor

مدیر عامل: رضا مهر آرین

مدیر فروش: سیدبهادر تقوی

سال تاسیس: 1399

صنعت تخصصی: صنعت پخش، صنعت خرده فروشی، مواد غذایی، تولید و پخش دارو، قطعه سازی، فولاد، معدنکاری، لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، شرکت‌های هلدینگ، شرکت‌های سرمایه گذاری، پیمانکاری

آدرس: میدان ونک، بلوار حقانی شرق، خیابان گاندی جنوبی، بین 18 ام و 16 ام، پلاک 102 – واحد 3

تلفن: 02191002880 - 09122660139

موبایل مدیر فروش: 09126104319

مشاهده وب سایت