شرکت پیمان گسترش

زمینه فعالیت : فروش

شرکت پیمان گسترش همکاران سیستم

درباره‌ شرکت پیمان گسترش

شرکت پیمان گسترش از شرکت‌های زیرمجموعه همکاران سیستم است. این شرکت مسئولیت ایجاد، نگه‌داشت و توسعه‌ شرکای تجاری و کانال‌های فروش در استان‌های سراسر کشور را برعهده دارد. 

 خدمات شرکت پیمان گسترش

شرکت پیمان گسترش؛ علاوه بر پیشبرد موضوعات شرکت‌های هم پیمان، به‌عنوان یکی از کانال های اصلی فروش همکاران سیستم در استان‌ها تلاش می‌کند تا در جهت رضایت هرچه بیشتر مشتریان گام بردارد. ماموریت‌های شرکت پیمان گسترش به شرح زیر است:

  • توسعه سایر کانال‌های فروش در استان‌ها؛ شامل همکار فروش (اشخاص حقیقی و حقوقی)
  • همکاری و ایجاد یکپارچگی نرم‌افزاری با شرکت‌های متخصص و صاحب اعتبار در بازار در راستای ارائه راهکارهای یکپارچه ویژه صنایع مختلف و همسو با بازار هدف شرکت
  • مشارکت با شرکت‌های فعال در حوزه فن‌آوری به جهت ارائه خدمات ویژه و تکمیل سبد محصولی به مشتریان
  • مراقبت از رضایت مشتریان همکاران سیستم در استان‌ها

شرکت‌های هم پیمان

شرکت‌های هم‌پیمان در راستای استراتژی توسعه‌ بازار و شبکه‌سازی همکاران سیستم، توسط پرسنل باتجربه‌ شرکت تاسیس شده‌اند. این شرکت‌ها مسئولیت بازاریابی، فروش، استقرار و آموزش نرم‌افزارهای همکاران سیستم را برعهده دارند. شرکت‌های هم‌پیمان از نیازها و رضایت مشتریان در استان‌ها مراقبت می‌کنند.

اطلاعات بیشتر 

نماینده فروش و استقرار راهکاران ابری

نمایندگان راهکاران ابری شرکت‌های فعال در حوزه خدمات مالی، مشاوره مدیریت یا فناوری اطلاعات هستند که با برخورداری از ارتباطات گسترده‌ در بازار، مسئولیت پیشبرد فروش و پیاده‌سازی راهکاران ابری را بر اساس استانداردهای کیفی شرکت، برعهده دارند.

اطلاعات بیشتر 

همکار فروش

هم‌سو با رویکردهای جهانی، همکاران سیستم شرایطی را فراهم کرده است تا با مشارکت اثربخش اشخاص و شرکت‌های باتجربه و متخصص، راهکارهای نرم‌افزاری خود را به بخش جدیدی از بازار معرفی کرده و شبکه فروش خود را توسعه دهد.

اطلاعات بیشتر 

مدیر عامل: سعید طاهونچی

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان عطار، پلاک 8

تلفن: 83382751

فکس: 83382752

ایمیل: peymangostaresh@systemgroup.net