داستان موفقیت شرکت دان و علوفه خوشینه

شرکت دان و علوفه خوشینه بیرجند در یک نگاه:

شرکت دان و علوفه خوشینه (سهامی خاص) در مردادماه 1395 با ظرفیت تولید 3.000 تن در ماه با 45 نفر پرسنل به بهره‌برداری رسیده است. کارخانه این شرکت در شهرک صنعتی شهرستان خوسف استان خراسان جنوبی واقع شده است. محصولات تولیدی این شرکت علاوه بر عرضه در بازارهای داخل و خارج استانی به کشورهای دیگر از جمله کشور افغانستان نیز صادر می‌شود.

 

نیازمندی‌های مشتری

شرکت دان و علوفه خوشینه نیازمند بستر یکپارچه اطلاعاتی برای بهبود ثبت و رصد اطلاعات و نظارت لحظه­ای و دقیق فرآیندهای سازمان، کنترل دقیق عملیات مالی و اطمینان از انجام یکپارچه کارهای سازمان داشت. از طرفی با توجه به رقابت جدی در این صنعت، نیاز به شناسایی دقیق انحراف‌ها و گلوگاه‌های مرتبط با تولید و محاسبه دقیق قیمت فروش رقابتی وجود داشت.

 

مزایای پیاده‌سازی راهکاران

دستاوردهای سیستمی پیاده‌­سازی راهکاران مطابق با نیازمندی­‌های این شرکت، به شرح زیر است:

  • یکپارچگی اطلاعات؛ تهیه‌ی گزارش‌های مدیریتی براساس اطلاعات دقیق و به‌لحظه موجود در سیستم
  • یکپارچگی اطلاعات میان واحدهای مالی، بازرگانی و فروش؛ دسترسی در لحظه به اطلاعات دریافت و پرداخت و تهیه‌ی گزارش‌ به ریز دریافتی‌های مراکز فروش در واحد مالی، هم‌چنین تهیه‌ی گزارش‌های مالی قابل اتکا
  • اطلاع از بهای تمام شده دقیق محصولات در هر ماه و نظارت و کنترل بر مصرف مواد اولیه مصرفی
  • اطلاع لحظه‌­ای از موجودی­‌های انبار
  • در اختیار داشتن گزارشات ترازنامه­‌ای و سود و زیان به موقع

 

 

از زبان مشتری:

آقای مسعود میرزایی

مدیر مالی شرکت دان و علوفه خوشینه

با توجه به افزایش حجم جریان‌های مالی، اهمیت حضور به موقع در بازار و نیاز روزافزون به اطلاعات دقیق و به روز از فرآیندهای مالی، موجودی انبار و بهای تمام شده ماهانه، شرکت دان و علوفه خوشینه با انتخاب سیستم راهکاران این مهم را محقق نموده است.