داستان موفقیت پلاستیک طبرستان

نام مشتری: پلاستیک طبرستان
کسب‌وکار: تولیدی مخازن پلی اتیلن صنعت: پلاستیک
راهکار: دفتر کل، انبار، دریافت و پرداخت، فروش، دارایی ثابت، جبران خدمات و راهکار شعبه در حوزه‌ی مالی

در یک نگاه

شرکت مجتمع پلاستیک طبرستان بیش از ۲۰ سال است که در حوزه‌ی تولید انواع مخازن پلی‌اتیلنی با کیفیتی تضمین شده در شمال و جنوب ایران فعالیت می‌کند و نخستین واحد تولیدی فعال در صنعت قالب‌گیری دورانی در جنوب کشور است. این شرکت گواهینامه‌ی استاندارد ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۰، استاندارد ایمنی مواد غذایی ISO ۲۲۰۰۰:۲۰۰۵ و پروانه‌ی ساخت از وزارت بهداشت و درمان، هم‌چنین نشان استاندارد ملی ایران را داراست. مجتمع پلاستیک طبرستان در حال حاضر با بیش از ۲۵۰ نفر سرمایه انسانی، بهره‌مندی از ۱۲ خط تولید و ظرفیت تولید بیش از ۱۰هزار تُن در سال، بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی محصولات پلاستیکی به روش قالب‌گیری دورانی در ایران به‌شمار می‌آید.

نیاز کسب‌‌وکار

شرکت پلاستیک طبرستان از سال ۱۳۸۵ از سیستم‌های ویندوزی همکاران سیستم استفاده می‌کرد. با توجه به پراکندگی جغرافیای و شعب متعدد، نیاز به راهکاری داشت که اطلاعات سازمان را یکپارچه و در لحظه در اختیار داشته باشد، هم‌چنین بتواند کسب‌وکار دفتر مرکزی و شعب خود را به‌شکل مجزا تحلیل و بررسی کند. وجود بستر مناسب برای تهیه‌ی گزارش‌های تحلیلی و مدیریتی در کم‌ترین زمان ممکن و دسترسی آسان و سریع به اطلاعات، از دغدغه‌های مدیران این شرکت بود.

نتایج بهره‌‌مندی از راهکاران

سال ۱۳۹۶ لاستیک طبرستان سیستم‌های پیشین خود را به ERP تحت وب همکاران سیستم ارتقا داد. با به‌کارگیری راهکاران و یکپارچگی سیستم‌ها، تمام فرآیندهای این شرکت دقیق و یکپارچه روی یک دیتابیس ثبت می‌شود، در نتیجه اطلاعات درست و دقیق، در لحظه و فارغ از زمان و مکان، در اختیار مدیران است.
هم‌چنین با استفاده از راهکار شعبه در حوزه‌های مالی و لجستیک این شرکت می‌تواند در لحظه گزارش‌های شعب و دفتر مرکزی خود را به تفکیک و تجمیع در اختیار داشته باشد، در نتیجه، مدیران مجموعه برای گزارش‌گیری و اتخاذ تصمیمات آتی دستیار مطمئنی دارند.

 

از زبان مشتری
آقای فیاض؛ مدیر فروش

با راهکاران همکاران سیستم، سرعت و شیوه‌ی ارتباطات شعب به مراتب بهتر شده است و دسترسی به اطلاعات در وضعیت بسیار مناسب‌تری قرار گرفته است.
که از یک سو، موجب افزایش و رشد کارایی و اثربخشی منابع انسانی شده است و از سوی دیگر با سرعت پاسخ‌گویی و ارائه‌ی خدمات، منجر به رضایت‌مندی مشتریان پلاستیک طبرستان شده است. هم‌چنین در سطوح مدیریتی با توجه به امکان دسته‌بندی درست و متنوع ماژول فروش و توانمندی این نرم‌افزار در ارائه‌ی گزارش‌های مناسب و متناسب با نیاز مدیران، کمک شایان توجهی در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و استراتژیک کرده است.

در مجموع اصلی‌تربن فواید بهره‌مندی از راهکاران عبارتند از:
۱. بهره‌مندی از مزایای سیستم تحت وب
۲. سرعت عمل تبادل اطلاعات بین شعب در سرتاسر کشور
۳. گزارش‌گیری‌های متنوع متناسب با نیاز، برای تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی استراتژیک