داستان موفقیت شرکت فناوری آزمایشگاهی

شرکت فناوری آزمایشگاهی در یک نگاه

تاسیس در سال ۱۳۷۵، فعالیت در عرصه تجهیزات پزشکی، ‌تعداد کارکنان ۱۵۱ نفر، نمایندگی زیمنس آلمان در بخش MRI و حجم فروش ۲۰ میلیارد تومان در سال

چالش‌های قبل از همکاران سیستم

ثبت حجم بالایی از اسناد و فاکتورها،‌ تاخیر در ارایه سریع اطلاعات دقیق به مدیران شرکت

 

دستاوردهای پس از استقرار

فراهم کردن گزارش‌های فوری،‌ افزایش بهره‌وری و کاهش ساعات کار شرکت

 شرکت فناوری آزمایشگاهی از جمله مشتریان همکاران سیستم است که اهمیت حضور افراد در موفقیت یا عدم موفقیت سیستمی شدن را در یک سازمان نشان می‌دهد. آقای صالحی مدیر مالی این شرکت می‌گوید: “زمانی که من وارد این شرکت شدم دید مثبتی نسبت به نرم‌افزارهای موجود وجود نداشت اما با اعمال تغییراتی که حاصل تجربیات پیاده‌سازی سیستم‌های همکاران سیستم در سازمان‌های مختلف بود، کاربرد و به دنبال آن رضایتمندی از این سیستم‌ها افزایش یافت.”

به گفته آقای صالحی پیش از تغییر سیستم‌ها این شرکت با مشکلاتی از قبیل کندی روند کارها و در نتیجه ساعات کاری طولانی‌تر، عدم اطمینان مدیران به گزارش‌های مالی و سود و زیان شرکت و ناتوانی سیستم قبلی در فراهم کردن چنین گزارش‌هایی در صورت نیاز فوری مدیران رو به رو بود. اما حالا حدود 4سال است که نرم‌افزارهای همکاران سیستم در این شرکت به طور صحیح مورد استفاده قرار گرفته است در این مدت تحولات چشمگیری در روند کارها به وجود آمده است.

گزارش‌هایی مثل صورت و سود و زیان، ترازنامه و موجودی کالا بصورت ماهیانه در نهایت سهولت و سرعت به صاحبان سهام و مدیران ایمیل می‌شود.

از سوی دیگر به گفته مدیر مالی این شرکت استفاده از سیستم‌های همکاران سیستم بهره‌وری کار را در این شرکت افزایش داده و حتی به کاهش ساعات کاری منجر شده است.

استفاده از سیستم‌های همکاران سیستم بهره‌وری را در این شرکت افزایش داده و حتی به کاهش ساعات کاری منجر شده است – نورعلی صالحی مدیر مالی فناوری آزمایشگاهی

اطلاعات فراوان، سیستمی دقیق و سریع

شرکت فناوری آزمایشگاهی از جمله شرکت‌های دارای مشتریان متعدد و حجم بالای مبادلات و اسناد است. به گفته آقای صالحی تنها در سال گذشته در این شرکت ۱۲ هزار سند زده شده و حدود چهار هزار فاکتور ثبت شده است. این شرکت همچنین حجم بالایی از انبار به ارزشی حدود ۱۰ میلیارد تومان را داشته که نشان می‌دهد برای تبادل اطلاعات چنین اکوسیستم بزرگی نیازمند نرم‌افزارهایی قدرتمند و بسیار دقیق است.

آقای صالحی می‌گوید: “نرم‌افزارهای همکاران در نگهداری این اطلاعات و تهیه گزارش از آنها به قدری راه گشا بود‌ه‌اند که در حال حاضر بنا به نیاز شرکت سود و زیان روزانه تنها با ۲۴ ساعت تاخیر محاسبه می‌شود و همزمان در جلسات اضطراری، در اختیار مدیران ارشد شرکت قرار می‌گیرد.”