داستان موفقیت شرکت غذایی خوشنام (ماکارونی مک)

در یک نگاه

نام شرکت: مواد غذایی خوشنام (ماکارونی مک)

نوع کسب‌وکار: تولید

صنعت: غذایی

راهکارهای مورد استفاده: ماژول‌های حقوق و دستمزد، انبار، فروش و دفترکل

معرفی شرکت

شرکت مواد غذایی خوشنام با عنوان تجاری مک بیش از 40 سال سابقه داشته و چندین کارخانه‌ در سطح کشور دارد. ماکارونی مک، یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت مواد غذایی خوشنام است  که 15 سال از راه‌اندازی آن می‌گذرد و تعداد 90 پرسنل دارد. این شرکت محصولات ماکارونی را تحت لیسانس والدیگرانو ایتالیا تولید می‌کند.

ماکارونی مک از همان آغاز فعالیت با همکاران سیستم همکاری داشته و از سال 1397 شروع به استفاده از راهکاران این شرکت کرد. این برند به مدت دو سال است که از ماژول‌های حقوق و دستمزد، انبار، فروش و دفترکل راهکاران ابری همکاران سیستم استفاده می‌کند.

نیازهای نرم‌افزاری شرکت مواد غذایی خوشنام

کار با سیستم On-premise برای ما هزینه‌بر بوده و به نیروی کار متخصص IT نیاز داشت. ماکارونی مک با به‌کارگیری راهکاران ابری همکاران سیستم، توانست این چالش‌ها را حل کرده و روی توسعه کسب‌وکار خود بیشتر تمرکز کند.

ارزش افزوده استفاده از راهکارهای ابری همکاران سیستم

کاهش هزینه‌ها

به گفته خانم تینا باغستانیان، رئیس حسابداری مواد غذایی خوشنام، با به کارگیری راهکاران ابری همکاران سیستم، این شرکت دیگر نیازی به خرید و نگهداری تجهیزات و سرورهای سخت‌افزاری ندارد. همین امر باعث کاهش هزینه‌های استخدام نیروی انسانی و متخصص شده است. علاوه بر این، راهکاران ابری از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و در عین حال به‌خوبی نیازهای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط را برطرف می‌کند. در نتیجه، هزینه‌های استفاده از نرم‌افزار در ماکارونی مک به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است.

امنیت اطلاعات و سهولت دسترسی به سیستم

علاوه بر این، راهکارهای ابری همکاران سیستم در بستری امن به مشتریان ارائه شده است و ماکارونی مک از زمان استفاده از راهکاران ابری هیچگونه نگرانی امنیتی را تجربه نکرده است.

تمرکز بیشتر روی توسعه کسب‌وکار

با به‌کارگیری راهکاران ابری در ماکارونی مک، به جای تمرکز بر روی دغدغه‌ها و چالش‌های IT، تمرکز بیشتری بر روی موضوعات توسعه کسب‌وکار می‌شود.

از زبان مشتری

تینا باغستانیان؛ (رئیس حسابداری شرکت مواد غذایی خوشنام)

از زمان استفاده از راهکاران ابری همکاران سیستم، خیال مجموعه از بابت موضوعات IT، خرید سرور و تجهیزات سخت‌افزاری راحت شده است. درحال حاضر، زمان، هزینه و تمرکز بیشتری روی توسعه کسب‌وکار داریم. پشتیبانی و بکاپ‌گیری نیز توسط همکاران سیستم انجام می‌شود و دغدغه‌ای از این بابت نداریم.