داستان موفقیت شرکت ساطی رود

معرفی شرکت ساطی رود

شرکت ساطی رود از سال 1391 تاسیس شده است و در حال حاضر در حوزه واردات و فروش تایر­های برند سایلون فعالیت می‌­کند. شرکت ساطی رود با در دست داشتن یک شبکه گسترده فروش، جز پنج واردکننده برتر تایر کشور محسوب می‌شود. ساطی رود بیش از یک سال است که از سیستم راهکاران ابری استفاده می‌کند. کاربران این شرکت امروز با سیستم‌های دفترکل، دریافت و پرداخت، انبار و فروش راهکاران ابری کار می‌کنند.

.

خانم غافلی؛ مدیر مالی شرکت ساطی رود

در گذشته از سیستم‌های نسل قبلی همکاران سیستم استفاده می‌کردیم، اما برای بهبود فرایندهای مالی نیاز به تغییر سیستم داشتیم. کاهش هزینه استفاده از نرم‌­افزار و عدم نیاز به تهیه سرور، از مهم‌­ترین دلایل استفاده از راهکاران ابری بود. مدل مبتنی بر حق اشتراک با توجه به نوع فعالیت شرکت صرفه­‌تر بود.


از دیگر مزایای راهکاران ابری به موارد زیر اشاره شد:

دسترسی‌­پذیری راهکاران ابری

خانم غافلی یکی از مهم­ترین مزیت­‌های راهکاران ابری را تحت وب بودن و در نتیجه آن سهولت دسترسی در لحظه به سیستم می‌­داند.

یک مزیت اصلی راهکاران ابری این است که در هر جایی که امکان دسترسی به اینترنت وجود داشته باشد در داخل یا خارج از سازمان، می‌توانیم از سیستم استفاده کنیم. با توجه به اینکه برخی از مدیران ما، ایران نیستند امکان دسترسی آن­ها به سیستم به راحتی امکان­‌پذیر است در صورتی‌که قبلا باید مرتبا گزارش‌­های مورد نظرشان ایمیل یا فکس می­‌شد.

خدمات استقرار و پشتیبانی

در فرآیند استقرار، بدون هیچ مشکلی اطلاعات از سیستم‌های قبلی به سیستم راهکاران ابری منتقل شد و حتی بعد از اتمام فرآیند استقرار، سوالات و نکات ما را پاسخ دادند. علاوه بر این موضوعات پشتیبانی نیز در اسرع وقت پاسخ داده می‌­شود.