داستان موفقیت شرکت آریان فولاد غرب

در یک نگاه

نام شرکت: شرکت آریان فولاد غرب

کسب‌وکار: خرید، فروش و صادرات

صنعت: فولاد

راهکار: دفتر کل، دریافت و پرداخت، جبران خدمات، انبار و فروش راهکاران ابری 

درباره شرکت

شرکت آریان فولاد غرب از سال ۱۳۸۵ تاسیس شده است و در زمینه خرید، فروش و صادرات Slab و ورق‌های فولادی فعالیت دارند. این شرکت جز اولین صادرکننده‌های کشور در زمینه محصولات صفحه‌های سنگین فولادی است. شرکت آریان فولاد غرب هم‌اکنون با سابقه صادراتی به بیش از بیست کشور دنیا در سطح جهانی به عنوان یک برند شناخته شده است.

در حال حاضر آریان فولاد غرب 20 نیروی انسانی دارد. کاربران این شرکت با سیستم‌های دفتر کل، دریافت و پرداخت، جبران خدمات، انبار و فروش راهکاران ابری کار می‌کنند.

نیاز کسب‌وکار

شرکت آریان فولاد غرب نیاز به سیستمی داشت که علاوه بر پوشش کامل فرآیندهای سازمان، یکپارچگی داشته باشد که بتواند گزارش‌های دقیق از عملکرد کسب‌وکار ارائه دهد. علاوه بر این، عدم محدودیت در دسترسی به سیستم یک مزیت محسوب می‌شد که استفاده از اطلاعات را راحت‌تر می‌کرد.

دستاوردهای به‌کارگیری راهکاران

دسترسی‌پذیری راهکاران ابری

آقای گلزار یکی از مزیت‌های راهکاران ابری را سهولت دسترسی به آن روی دستگاه‌های مختلف در داخل یا خارج از سازمان می‌داند: «مهم‌ترین مزیت این است که نرم افزار همیشه همراه شما است. با توجه به زمینه فعالیت شرکت، برای مدیریت حساب‌ها و مغایرت‌ها نیاز داریم در شهرهای مختلف با شرکت‌های مشتری و همکار خود اطلاعات مالی را بررسی کنیم؛ با راهکاران ابری می‌توانیم بدون نیاز به همراه داشتن مدارک کاغذی، روی دستگاه‌های مختلف در داخل یا خارج از سازمان از سیستم استفاده کنیم».

خدمات پشتیبانی راهکاران ابری

به گفته آقای گلزار، یکی از مزیت‌های اصلی این راهکار، خدمات پشتیبانی آن است: «بعد از قراردادن تیکت، بدون اینکه پشت صف پشتیبانی باشید در کوتاه‌ترین زمان کارشناسان با ما تماس می‌گیرند و در همان روز مشکل برطرف می‌شود. تسلط و توانمندی کارشناسان روی سیستم ها مشکل را همان بار اول رفع می‌کند و در صورت نیاز به ایجاد تغییر در سیستم، فرایند انجام این کار خیلی راحت است.»

از زبان مشتری

آقای گلزار؛ مدیر مالی شرکت آریان فولاد غرب

«با توجه به نوع فعالیت شرکت آریان فولاد غرب، با شرکت‌های مختلف در زمینه‌های متفاوت ارتباط داریم، برای مدیریت این تبادلات متنوع، یکپارچگی اطلاعات اهمیت ویژه‌ای دارد؛ برای نمونه یکپارچگی به ما کمک می‌کند که دیگر نیازی به ثبت چندباره اطلاعات نداشته باشیم و زمان کمتری برای گزارش‌گیری صرف کنیم» .
همچنین «تخصیص مناسب نیروی انسانی با راهکاران ابری برای ما نسبت به سیستم‌های عادی خیلی به صرفه‌تر است. علاوه بر این با این فناوری صرفه‌جویی در هزینه‌های تامین سخت افزار و زیر ساخت داشتیم.».