داستان موفقیت روغن نباتی ناب

در یک نگاه

نام شرکت: روغن نباتی ناب

نوع کسب‌وکار: تولید

صنعت: غذایی

راهکارهای مورد استفاده: دفترکل، جبران خدمات، انبار و فروش

معرفی شرکت

شرکت روغن نباتی ناب، از شرکت‌های تولید انواع روغن خوراکی در کشور است. این شرکت 60 پرسنل دارد و در تولید انواع روغن‌ نباتی، روغن مایع کلزا، روغن مایع مخصوص سرخ کردن و روغن مایع آفتابگردان فعالیت دارد. این شرکت تا سال 1393 از نسخه قدیمی نرم‌افزارهای همکاران سیستم استفاده می‌کرد و از سال 1395 از سیستم‌های دفترکل، جبران خدمات، انبار و فروش راهکاران ابری همکاران سیستم استفاده می‌کند.

نیازهای نرم‌افزاری شرکت روغن نباتی ناب

با توجه به آنکه روغن نباتی ناب یک شرکت تولیدی است، نیاز به راهکاری داشت تا اطلاعات مورد نیازش را در واحدهای مختلف، به شکل یکپارچه در اختیار داشته باشد. از همین رو، راهکاران ابری بهترین انتخاب برای این شرکت بود.

ارزش افزوده استفاده از راهکارهای ابری همکاران سیستم

سهولت دسترسی به سیستم

کاهش هزینه‌ها

کاهش هزینه‌ها یکی از مهمترین دغدغه‌های شرکت تولیدی است. با استقرار راهکاران ابری، نیازی به خریداری و نگهداری از سرور و تجهیزات گران‌قیمت سخت‌افزاری نیست و همین موضوع هزینه‌های شرکت تولیدی روغن نباتی ناب را کاهش داده است.

استقرار سریع و پشتیبانی خوب

یکی از مهمترین مزایای راهکاران ابری، کوتاه و راحت بودن فرایند استقرار برای شرکت روغن نباتی ناب بوده است. اطلاعات شرکت به‌سرعت و بدون اتلاف وقت و با صرف هزینه کمتر، به راهکاران ابری منتقل شد.

علاوه بر این، پشتیبانی راهکاران ابری همیشه پاسخگوی این شرکت بوده‌اند و هر زمانی که مشکل پیش آمده، بلافاصله حل شده است.

از زبان مشتری

شیروانی؛ ( مدیر مالی شرکت روغن نباتی ناب)

با راهکاران ابری همکاران سیستم، دیگر نیازی به سرور و تجهیزات سخت‌افزاری گران‌قیمت نداریم. همچنین این سیستم باعث شده است هزینه‌های شرکت در حوزه شبکه و IT کاهش پیدا کند. چون با استقرار راهکاران ابری دیگر نیازی به حضور و استخدام نیروهای متخصص در داخل شرکت نیست.