داستان موفقیت شرکت تکزیما دارو البرز

در یک نگاه

نام شرکت: تکزیما دارو البرز

نوع کسب‌وکار: تولید

صنعت: دارویی

راهکارهای مورد استفاده: جبران خدمت، دفتر کل، انبار، تدارکات و لجستیک، سرمایه انسانی، فروش و خدمات، مدیریت کارخانه

معرفی شرکت

شرکت تکزیما (Tekzima) دارو البرز در سال 1395 با تکیه بر دانش فنی توسط تعدادی از متخصصین با تجربه دارویی و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی تاسیس شد. این شرکت یکی از زیرمجموعه‌های بهنود فارمد است. مرکز رشد بهنود فارمد، اولین مرکز خصوصی در کشور برای حمایت و ایجاد زیرساخت جهت تولید، توسعه و ساخت داروهای بیولوژیکی است.

شرکت تکزیما دارو البرز با استفاده از تکنولوژی زیستی و ترکیب آن با فنون داروسازی، داروهایی مطابق با استانداردهای روز جی‌ام‌پی (GMP) برای بیماری‌های خاص تولید می‌کند. محصول اصلی این شرکت، داروی زجر تنفسی نوزادان با تکیه بر دانش فنی بومی است. این شرکت حدود 50 نفر پرسنل دارد و از ابتدای فعالیت، از سیستم‎‌های راهکاران ابری همکاران سیستم استفاده می‌کند.

نیازهای نرم‌افزاری شرکت تکزیما دارو البرز

کسب‌وکارها در صنایع مختلف، نیازمندی‌های متفاوتی دارند. شرکت تکزیما دارو البرز از شرکت‌های دارویی فعال در کشور است که به دنبال سیستمی بود که نیازی به خرید سرور و هزینه‌ها و چالش‌های نگهداری از آن نباشد. همچنین برای این شرکت مهم بود سیستمی را خریداری کند که نه تنها مرحله استقرار آن سریع و بدون نقص پیش برود، بلکه مهمتر از آن، پشتیبانی خوبی هم داشته باشد تا نیازهای شرکت را در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ بگوید.

ارزش افزوده استفاده از راهکارهای ابری همکاران سیستم

پشتیبانی بسیار خوب

آقای محسن خلیفه، مدیر مالی شرکت تکزیما البرز دارو می‌گوید:

توانایی در پاسخگویی به نیازهای مشتریان پس از استقرار، نیاز به شاکله قدرتمندی دارد که همکاران سیستم از این ویژگی مهم برخوردار است. سرعت تیم پشتیبانی در پاسخگویی به نیازها، باعث شده که گزارشات مالی و فورس به بهترین شکل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مدیریت ارائه شود.

مقرون به‌صرفه بودن

با راهکاران ابری همکاران سیستم، دیگر نیازی به خرید و نگهداری از سرور قدرتمند نبود و همین موضوع، هزینه‌ها را تاحد زیادی در شرکت تکزیما دارو البرز کاهش داد.

امکان دورکاری و کاهش هزینه‌ها

سیستم‌های ابری همکاران سیستم این فرصت را در اختیار کسب‌و‌کارها قرار می‌دهد تا از هر نقطه‌ای از ایران و جهان به نرم‌افزار مالی دسترسی داشته باشند. محسن خلیفه، مدیر مالی شرکت تکزیما البرز دارو در این خصوص می‌گوید: «با استفاده از راهکاران ابری، می‌توانم بنا به دستور مدیریت، ساعت 11 شب به سیستم دسترسی داشته باشم و گزارش مورد نیاز مدیریت را تهیه کنم.»

علاوه بر این، امکان دورکاری باعث کاهش هزینه‌ها نیز شده است. چون دیگر نیازی به خرید نقطه به نقطه اینترنت و کابل‌کشی از کارخانه تا دفتر مرکزی و هزینه‌های شبکه نیست.

امنیت بالا

استفاده از سرورهای محلی مخاطرات زیادی دارد. اما در راهکاران ابری همکاران سیستم دیگر هیچگونه نگرانی بابت هک شدن سرورها و قفل‌گذاری برنامه‌ها توسط هکرها وجود ندارد. این در حالی است که در صورت داشتن سرور، اگر سرور هک شود یا حتی به سرقت برود، تمامی اطلاعات و امنیت شرکت به مخاطره خواهد افتاد. همکاران سیستم موفق به رفع این مشکل در شرکت دارویی تکزیما دارو البرز شده است.

سرعت انجام پروژه استقرار

استقرار راهکاران ابری همکاران سیستم نیاز به زمان زیادی ندارد و در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ دردسری در شرکت تکزیما دارو البرز انجام شده است.

از زبان مشتری

محسن خلیفه؛ (مدیر مالی شرکت تکزیما البرز دارو)

هر زمانی که مسئله‌ای داشتیم و برای پشتیبانی راهکاران ابری تیکت گذاشتیم، در مدت زمان کوتاهی نیاز ما را برطرف کردند. به همین دلیل خیالمان  از بابت پشتیبانی سریع و حرفه‌ای، راحت است. از طرفی، راهکاران ابری در بستری امن به مشتریان ارائه شده است. به طوری که هیچگونه نگرانی بابت هک شدن سرورها و قفل‌گذاری برنامه‌ها توسط هکرها یا سایر حملات سایبری وجود ندارد.