یک روز با همکاران سیستم در تبریز

رویداد «یک روز با همکاران سیستم در تبریز» ، چهارشنبه، ۵ مرداد ۱۴۰۱، از ساعت ۸:۳۰ صبح با حضور بیش از ۶۵۰ نفر از مدیران صنایع، کارخانجات و کسب‌وکارهای این منطقه در مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز برگزار شد.

این رویداد با هدف معرفی آخرین دستاوردها و محصولات در صنایع گوناگون و ارائه راهکارهای سازمانی متناسب با نیاز کسب‌وکارهای بزرگ، متوسط و کوچک؛ شامل چهار بخش همایش، پنل انتقال تجربه مشتریان، شش کارگاه تخصصی و نمایشگاه ارائه‌ محصولات همکاران سیستم بود.

محمد عزیزاللهی، مدیرعامل همکاران سیستم در ابتدای این رویداد، با اشاره به نقش صنعت دیجیتال در موفقیت و تداوم کسب و کارها، افزود: طبق آمارها، از سال ۲۰۲۳ قرار گیری در مدار تحول دیجیتال مهم‌ترین دغدغه مدیران سازمان‌ها خواهد بود.
دلیل این موضوع علاوه بر جذابیت و اهمیت نقش فناوری اطلاعات به عنوان موتور محرکه و پیشرو در سازمان ها، سازندگی کسب‌وکار و خلق مسیری تازه به حساب می‌آید، در نتیجه تمامی سازمان‌ها لازم است نقشه‌ی راه مشخصی برای بهره‌گیری از این تحول دیجیتال، در کنار فرصت‌های فعلی و آتی بازار داشته باشند.

عزیزاللهی با بیان برخی از رویکردهای جدید در صنعت دیجیتال و ارزش‌ افزوده‌هایی که استفاده از فناوری اطلاعات برای کسب‌وکارها و صنایع ایجاد می‌کند، یادآور شد: تحول دیجیتال یک نقطه نیست، یک مسیر، حرکت و سفر است. تحول دیجیتال محدود به استفاده از عناصر و زیرساخت‌های دیجیتال و تکنولوژی نیست.

 نقشه‌ی راه تحول دیجیتال بسیار عمیق‌تر و در جایگاه  یک تفکر و فرهنگ است و لازم است در اصل کار مدیران محسوب ‌شود.همچنین این رویکرد اگر کامل، جامع و یکپارچه دیده نشود، شاید برخی مسایل را حل کند، اما موفق نیست. سازمان‌هایی در این مسیر موفقند که تحول را پذیرفته باشند، آن را جامع و یکپارچه ببینند و خود را با آن تطبیق دهند.

وی در پایان، وجود هدف، فرآیند، ساختار مناسب، تکنولوژی مناسب و درگیر شدن منابع داخلی و مشتریان بیرونی را مهم‌ترین عناصر نقشه راه تحول دیجیتال در سازمان‌ها دانست.

حرکت 35 ساله همکاران سیستم، در مدار مشتری
در ادامه عماد هدایتی‌نژاد مدیر فروش همکاران سیستم به عنوان نمونه‌ای از تحول کسب‌وکارها، داستان ۳۵ سال فعالیت همکاران سیستم را تشریح کرد و گفت: اتخاذ تصمیمات هوشمندانه و در زمان مناسب مبتنی بر روندهای بازار و نیاز مشتریان کلیدی‌ترین عنصر پیشبرد تحول در همکاران سیستم است.
وی اضافه کرد: امروز خرسندیم بیش از ۸۵ هزار کسب و کار در صنایع مختلف از جمله غذایی، دارویی، پخش، پتروشیمی و… همکاران سیستم را به عنوان شریک استراتژیک فناوری اطلاعات خود برگزیده‌اند.

آذربایجان شرقی، اولین پناه استانی همکاران سیستم

در ادامه هادی جسور، مدیرعامل همکاران سیستم آذربایجان شرقی با بیان این که از تاسیس این شرکت به عنوان اولین شرکت استانی و منطقه‌ای همکاران سیستم بیش از ۲۸ سال می‌گذرد، استفاده از ۳۲ نیروی متخصص بومی را به عنوان یکی از ویژگی‌های این شرکت معرفی کرد و یادآور شد: امروز ما به بیش از ۶۰۰ کسب و کار در این منطقه در اندازه‌های گوناگون به شکل فعالانه ارائه خدمت می‌کنیم و مفتخریم که  بیش از 500 نفر پس از آموزش؛ در صنایع، کارخانجات و کسب‌وکارهای گوناگون این منطقه مشغول کار هستند.

IT موتور محرکه رشد کسب‌و‌کارها

پنل تخصصی  رویداد با موضوع «صنعت IT به عنوان موتور محرکه در راه‌اندازی و رشد کسب‌و‌کارها» با حضور مدیران برخی صنایع و کسب‌وکارهای منطقه آذربایجان از جمله میرعلی سیدباقری، قائم‌مقام و عضو هیئت مدیره داروسازی دانا، سیدباقر شریف‌زاده مدیرعامل هواسان، آرش نامی مدیرعامل رسام پلمیر نامی، محمدرضا احمدی معاون مالی و اداری فولاد ارگ، مهدی حاج‌رضایی مدیر IT پیستون ایران و عماد هدایتی‌نژاد مدیر فروش همکاران سیستم برگزار شد.

کارگاه‌های تخصصی

پس از پرسش و پاسخ، میهمانان از بخش نمایشگاهی دیدن و در کارگاه‌های تخصصی شرکت کردند. در بخش نمایشگاهی حوزه‌های مختلف محصولی همکاران سیستم شامل راهکاران، راهکاران ابری، ابرآمد و سرونو در غرفه‌های مجزا به مخاطبان معرفی شدند. در این بخش، علاقه‌مندان با حضور در غرفه‌ها علاوه‌بر گفتگو با کارشناسان و مدیران همکاران سیستم، امکان دموی سیستم‌ها نیز فراهم بود.

جلسات دو و چند جانبه بین مدیران همکاران سیستم و مدیران صنایع و کسب‌وکارهای منطقه آذربایجان برای تبادل اطلاعات و بررسی راهکارهای همکاری از برنامه‌های جانبی این رویداد بود.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *