حضور همکاران سیستم در همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنعت فولاد و فلزات غیرآهنی ایران

اهمیت محصولات فولادی به عنوان ماده اولیه در فرایند تولید، صنعت فولاد و صنایع وابسته آن را به یک صنعت مادر تبدیل کرده است که پیشرفت آن، در رشد صنایع پایین دست زنجیره تولید بسیار تاثیرگذار خواهد بود. در همین راستا، استفاده از راهکارهای فناورانه از قبیل راه‌حل‌های نرم‌افزاری، یکی از گام‌های اساسی برای ایجاد یکپارچگی و تمرکز در صنعت فولاد است که می‌توانند نقش زیادی در افزایش سطح بهره‌وری عملیات تولید داشته باشند.

در روز اول این همایش، محمد عزیزاللهی مدیرعامل همکاران سیستم به عنوان یکی از سخنرانان کلیدی، به صحبت پیرامون تحول دیجیتال در صنعت فولاد پرداخت. عزیزالهی در ابتدا با تشریح مراحل حرکت سازمان‌ها به سمت تحول دیجیتال، به بیان اهمیت دیجیتالی شدن برای کسب و کارهای فعال در صنعت فولاد پرداخت. 

مدیرعامل همکاران سیستم، تحول دیجیتال را مبنایی برای اقتصاد دیجیتال دانست که حرکت به سمت آن، در نهایت رشد اقتصادی کشور را به همراه خواهد داشت. وی با اشاره به اهمیت صنعت فولاد در اقتصاد کشور، دیجیتالی شدن این صنعت را گامی مهم در راستای توسعه اقتصاد دانست.

عزیزالهی در ادامه سخنرانی خود، ضمن بیان اهمیت داده‌ها به عنوان یک دارایی جدی برای سازمان‌ها، به ظرفیت صنعت فولاد در تحلیل داده‌ها و استفاده از درس‌آموخته‌های کسب و کارهای دیگر در حرکت به سمت تحول دیجیتال اشاره کرد. معرفی فناوری‌های تحول آفرین،  نمونه‌های واقعی کاربرد مفاهیم نوین از جمله هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در زنجیره فولاد و ارائه یک نمونه از تاثیر هوشمندسازی بر بهبود دقت و پیش‌بینی در فرایندهای صنعت فولاد از موارد دیگری بود که در ادامه این سخنرانی مطرح شد.

برگزاری کارگاهی با عنوان «نگاهی به زنجیره ارزش فولاد با رویکرد تحول دیجیتال» بخشی دیگر از اقدامات همکاران سیستم در این نمایشگاه بود که در روز دوم و با حضور جمعی از فعالان حوزه فولاد برگزار شد. متخصصان همکاران سیستم در این کارگاه، به بیان نقش فناوری‌های تحول دیجیتال از جمله نرم‌افزار در صنعت فولاد و تاثیر این سیستم‌ها در افزایش بهره‌وری فولاد پرداختند و در نهایت به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ دادند.

آشنایی هرچه بیشتر شرکت‌های فعال در صنعت فولاد با راهکارهای هوشمند نرم‌افزاری و کمک به آنها در پیشبرد و توسعه‌ سریع‌تر، مهمترین دغدغه همکاران سیستم از شرکت در این همایش و نمایشگاه بود. 

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *