گردهمایی بزرگ پایان سال همکاران سیستم: نوآوری و تغییر، لازمه موفقیت پایدار

گردهمایی بزرگ پایان سال همکاران سیستم: نوآوری و تغییر، لازمه موفقیت پایدار

گردهمایی پایان سال همکاران سیستم با حضور اعضای خانواده این شرکت از سرتاسر کشور، در تاریخ ۱۵ اسفند و در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

مهدی امیری: باقی ماندن در سکوی اول بازار تنها با نوآوری ممکن است

در ابتدای این همایش، شهریار رحیمی، مدیر عامل سابق و نایب رئیس فعلی هیات مدیره همکاران سیستم، با اشاره به مقوله جانشین پروری در همکاران سیستم گفت: «  در طی چند سال گذشته، در کنار ارایه محصولات و خدمات جدید به مشتریان، هیات مدیره همکاران سیستم به فکر اداره شرکت با شیوه مدرن و متکی بر تفکر و ایده‌های جدید نیز بوده است. این کار از طریق سرمایه‌گذاری روی مدیران جوان انجام شد و انتخاب مهدی امیری به عنوان مدیر عامل جدید شرکت همکاران سیستم، یکی از ثمره‌های این سرمایه‌گذاری بوده است.»

وی در ادامه، مهدی امیری را متخصصی ارزشمند و مدیری لایق دانست که عزم دارد به همراه تیم مدیریتی‌اش و خانواده بزرگ همکاران سیستم، موفقیتی پایدار را رقم بزند.

مهدی امیری: به کم قانع نباشیم، فرض‌ها را زیر سوال ببریم

در ادامه مراسم، مهدی امیری، مدیر عامل جدید شرکت همکاران سیستم، با مروری بر تجربه حضورش در همکاران سیستم گفت:« اکنون در جایی قرار گرفته‌ام که تیمی بالغ بر ۱۰۰۰ نفر را در کنار خود دارم و احساس می‌کنم به آرزوی ایجاد تغییر بزرگ در این صنعت بسیار نزدیکترم. چرا که معتقدم همکاران سیستم با توجه به جایگاهی که دارد، می‌تواند اثرات شگرفی در پیشرفت صنعت نرم‌افزار کشور داشته باشد.»

وی در ادامه به بیان دیدگاه خود در ارتباط با موفقیت پرداخت و گفت: « باقی ماندن در سکوی اول در سال‌های متمادی، تنها با نوآوری در تمامی زمینه‌ها امکان پذیر است. لذا همیشه باید به ایجاد نوآوری و بهبود مستمر فکر کرد. در این مسیر، لازم است نگاه‌ها را تغییر دهیم، به کم قانع نباشیم و به فکر بهبود کارها از طریق زیر سوال بردن فرض‌ها باشیم»

دستاوردهای ۹۲، اهداف ۹۳

مهدی امیری، در بخش دیگری از سخنان خود، به عملکرد همکاران سیستم در سال ۹۲ اشاره کرد و گفت:«در سال ۹۲، محصولات جدید همکاران سیستم با استقبال خوب بازار مواجه شده است به نحوی که فروش راهکاران و سپیدار نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.»

وی همچنین با اشاره به اهمیت مقوله کیفیت و اثر آن در رضایت مشتریان گفت: « در سال ۹۲، اجرای پروژه‌های بهبود زیرساخت‌ها و فرآیندهای مدیریت خدمات در سطح گروه و راه‌اندازی مرکز خدمت (service center) در استان تهران از جمله مهم‌ترین اقدامات برای حرکت در این مسیر بوده است. همچنین، برای کاهش زمان پاسخگویی به مشتریان و افزایش کیفیت محصولات، پروژه‌ «بهبود فرایندهای مدیریت تغییرات محصول، مدیریت انتشار و ایجاد مدیریت دانش» از سال ۹۲ آغاز شده و در سال ۹۳ نیز ادامه خواهد داشت.»

گردهمایی بزرگ پایان سال همکاران سیستم: نوآوری و تغییر، لازمه موفقیت پایدار

امیری با اشاره به مهم‌ترین اهداف همکاران سیستم در سال ۹۳ افزود:« توسعه بازار برندهای محصولی جدید همکاران سیستم، سوق دادن رضایت مشتریان به خشنودی، افزایش کیفیت محصولات و خدمات همکاران سیستم و ارتقاء سطح حرفه‌ای‌گری، اهدافی هستند که همه‌ی ما باید برای رسیدن به آنها نقش خود را ایفا کنیم»

در ادامه مراسم، محمود نظاری، رئیس هیات مدیره همکاران سیستم، به تشریح نقش هیات مدیره در مسیر آتی این شرکت پرداخت و گفت: « شناسایی فرصت‌های بیرونی، توسعه بیشتر روابط با بیرون از سازمان و ارائه خدمات مشاوره‌ای به مدیرعامل و دیگر مدیران گروه، از جمله نقش‌های کلیدی هیات مدیره همکاران سیستم در توسعه شرکت خواهد بود.»

وی همچنین با تاکید بر نقش هیات مدیره در پرورش استعدادها گفت: «شناخت استعدادهای جوان همکاران و توسعه ظرفیت و بنیه موفقیت در شرکت، فعالیتی است که مدیر عامل برای آن برنامه‌ریزی ‌می‌کند و هیات مدیره نیز پیشرفت آن را تحت توجه قرار می‌دهد.»

گردهمایی پایان سال همکاران سیستم، هر سال در اسفندماه برگزار می‌شود. این دیدار سالانه، فرصتی است تا اعضای این شرکت بتوانند با انرژی مضاعف، مسیر موفقیت خود در سال آینده را تدارک ببینند.

گردهمایی بزرگ پایان سال همکاران سیستم: نوآوری و تغییر، لازمه موفقیت پایدار

دسته‌بندی‌ها: ,

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *