چهارمین وبینار همکاران سیستم برگزار می‌شود : «تفاوت‌ها در سرمایه انسانی راهکاران»

چهارمین وبینار همکاران سیستم برگزار می‌شود : «تفاوت‌ها در سرمایه انسانی راهکاران»

پس از برگزاری سه وبینار در زمینه‌های «معرفی راهکاران»، «فروش» و «هوشمندی تجاری» ، چهارمین وبینار از مجموعه وبینارهای «راهکاران همکاران سیستم» با عنوان «تفاوت‌ها در راهکار سرمایه انسانی راهکاران؛ متناسب‌سازی با فضای کسب‌و‌‌کار» روز یکشنبه هفدهم آبان‌‌ماه برگزار می‌شود.
در این وبینار با امکانات و مزیت‌های ماژول‌های پایه و تکمیلی «راهکار سرمایه انسانی راهکاران» مانند یکپارچگی با ماژول دفتر کل، پوشش انواع فرایندهای حکم کارگزینی، پوشش همه‌ی نظام‌های پرداختی و امکان گزارش‌گیری‌های درلحظه و … آشنا خواهید شد.

ثبت‌نام در وبینارها رایگان است و برای شرکت در آنها تنها به یک خط اینترنت پرسرعت و موبایل، تبلت یا دستگاه کامپیوتر شخصی نیاز دارید. همچنین امکان پرسش و پاسخ و تعامل با ارائه دهنده نیز برای شما فراهم است.

برای آگاهی از جزئیات بیشتر در مورد این وبینار و ثبت‌نام در آن به این صفحه مراجعه کنید. مشاهده‌ی فیلم وبینارهای پیشین هم در این صفحه امکان‌پذیر است.

اگر با مفهوم وبینار آشنایی کافی ندارید، با مطالعه این فایل اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد. سوال‌ها و بازخوردهای خود را می‌توانید از طریق ایمیل meet-us@systemgroup.net با ما در میان بگذارید.

دسته‌بندی‌ها: ,

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *