حضور همکاران سیستم در نخستین همایش و نمایشگاه معدنکاری دیجیتال

همکاران سیستم در نخستین همایش و نمایشگاه معدنکاری دیجیتال که از ۲۱ تا ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۱ در محل هتل المپیک تهران برگزار شد، شرکت کرد.

محمد عزیزاللهی، مدیرعامل همکاران سیستم، طی سخنانی در افتتاحیه همایش معدنکاری دیجیتال، ضمن اشاره به ویژگی‌های عصر دیجیتال، اظهار کرد: تحول دیجیتال یک رویکرد جامع و کل‌نگر است که تمام ابعاد یک سازمان را در بر می‌گیرد و در واقع یک تحول و باور مدیریتی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های رهبران دیجیتال، این تحول را فراتر از استفاده از ابزار دیجیتالی دانست و با اشاره به روندهای جهانی حوزه معدن افزود: در صنایع معدنی جهان، بلوغ دیجیتال نسبت به سایر صنایع ۳۰ تا ۴۰ درصد پایین‌تر است. این موضوع در عین حال که نیازمند بررسی چرایی است، یک فرصت محسوب می‌شود؛ زیرا اگر اکنون هم صنایع معدنی به سوی تحول دیجیتال حرکت کنند، می‌توان بهره‌وری بیشتر و مزیت رقابتی ایجاد کرد.

معدنکاری-دیجیتال-01

عزیزاللهی با بیان این که بر اساس آمار BCG، بزرگترین بازیگران حوزه معدن جهان، با حرکت به سوی تحول دیجیتال، تنها در حوزه‌های نگهداری و تعمیرات، لجستیک، فروش و مالی ۴۵ تا ۵۰ درصد بهره‌وری بیشتری را ایجاد کرده‌اند، ضمن اشاره به مثال‌هایی از دستاوردهای ممکن تحول دیجیتال برای معادن، افزود: امیدوارم حرکت به سوی تحول دیجیتال با تداوم و استمرار چنین همایش‌هایی ادامه پیدا کند. همکاران سیستم نیز آماده است تا با تمام توان در کنار فعالان حوزه معدن برای حرکت در این مهاجرت به سوی چشم‌انداز تحول دیجیتال همراهی کند.

در روز اول این همایش همچنین سهراب صادقی‌زاده، مدیر محصول همکاران سیستم، در میزگرد تخصصی نقش فناوری‌های نوظهور انقلاب صنعتی چهارم بر مدیریت زنجیره و عملکرد سازمانی در صنعت معدنکاری شرکت کرد.

همکاران سیستم همچنین مجموعه راهکارها و توانمندی‌های خود را برای پاسخگویی به نیازهای حوزه معدن در نمایشگاه معدنکاری دیجیتال ارائه کرد.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *