رویداد آنلاین راهکاران ابری برگزار شد: راهکاران ابری، به صرفه و در دسترس برای مدیریت چابک کسب وکارها

رویداد آنلاین راهکاران ابری همکاران سیستم برگزار شد. در این رویداد که به شکل زنده از وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی همکاران سیستم پخش شد، فرید فولادی مدیرعامل و محمد عزیزاللهی معاون توسعه‌ی بازار شرکت به معرفی مزیت‌های فناوری رایانش ابری و ویژگی‌های راهکاران ابری همکاران سیستم پرداختند و استراتژی‌های همکاران سیستم در این زمینه را شرح دادند.

فرید فولادی صحبت‌های خود را با اشاره به تغییرات فضای کسب‌وکار متاثر از شیوع ویروس کرونا و نقش و اهمیت فناوری رایانش ابری در شرایط امروز کسب‌وکارها آغاز کرد و گفت: «شرایطی که اکنون همه‌ی کسب‌وکارها در سراسر جهان در آن قرار دارند، ایجاب می‌کند تا نسبت به گذشته بسیار چابک‌تر عمل کنند. به شکلی که بتوانند در زمان بسیار کوتاه، حتی در چند روز خودشان را با شرایط جدید تطبیق دهند. برای نمونه شرکت یونیلیور در مدت 4 روز خط تولید دئودورانت خود را به مواد ضدعفونی‌کننده تغییر داد. ما در همکاران سیستم در مدت دو روز بیش از 80 درصد پرسنل را دورکار کردیم. در شرایط عادی جدید، نیاز بازار و رفتار مشتریان همه صنایع تغییر کرده است و با توجه به اینکه تحلیل‌گران پیش‌بینی مشخصی از آینده ندارند، کسب‌وکارها برای تداوم موفقیت‌ خود باید به شکلی عمل کنند که به سرعت بتوانند خود را با شرایط تطبیق دهند.» فولادی در ادامه به ویژگی‌های سازمان‌های چابک اشاره کرد و رایانش ابری فناوری‌ای دانست که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا چابک‌تر عمل کنند. فولادی هم‌چنین با اشاره به آمارهای جهانی از بازار رایانش ابری، روند استقبال کسب‌وکارها از رایانش ابری و نفوذ این فناوری در عرصه‌های مختلف فعالیت آن‌ها را بیان کرد. به گفته‌ی فولادی براساس آمارهای جهانی، تا یک‌سال آینده حدود 50 درصد از بارکاری و اطلاعات شرکت‌های بزرگ به ابر عمومی منتقل می‌شوند. در سال 2024 حدود 90 درصد از سازمان‌ها بخشی از فعالیت‌هایشان در بستر ابر انجام خواهد شد.

مدیرعامل همکاران سیستم به استراتژی همکاران سیستم برای عرضه‌ی همه‌ی محصولاتش در بستر ابر اشاره کرد که می‌تواند افزون‌بر کاهش هزینه‌های مشتریان، آسودگی بیشتری برای آنها فراهم کند. فولادی با تشریح استراتژی همکاران سیستم در زمنیه رایانش ابری، تاکید کرد که همه محصولات همکاران سیستم برای همه بخش های بازار بر بستر ابر ارائه خواهند شد.

محمدعزیزاللهی معاون توسعه‌ی بازار همکاران سیستم در ادامه‌ی رویداد، مزیت‌های رایانش ابری و دلایل انتخاب استراتژی همکاران سیستم با عنوان Cloud-First را شرح داد. او در ابتدا به مقایسه‌ی هزینه‌های سرمایه‌گذاری برای خرید نرم‌افزار در مدل‌های on premise و ابری پرداخت و با بیان اینکه در سرویس‌های ابری نیازی به پرداخت هزینه‌های خرید سرور و صرف زمان برای نگهداشت آن‌ها نیست، گفت: « با استفاده از رایانش ابری صرفه‌جویی قابل‌توجهی در هزینه‌های شرکت‌ها انجام می‌شود و مدیران IT می‌توانند به جای صرف زمان برای مدیریت زیرساخت ها، استراتژی‌های جدیدی برای عملکرد موثرتر سازمان‌ها طراحی کنند و نقش‌آفرینی متفاوتی داشته باشند.» به گفته‌ی عزیزاللهی براساس گزارشی که گارتنر منتشر کرده است، سیستم‌های ابری نسبت به سیستم‌های غیرابری تا 77 درصد هزینه‌ها را کاهش می‌دهند.

معاون توسعه‌ی بازار همکاران سیستم، با اشاره به شرایط فعلی که دورکاری را به یکی از نیازهای مهم خیلی از کسب‌وکارها تبدیل کرده است، از تجربه مشتریان راهکاران ابری در این روزها گفت که به سادگی و بدون دغدغه می‌توانند نیروهای خود را دورکار کنند.
محمد عزیزاللهی با اعلام اینکه امروز راهکاران ابری بیش از 800 مشتری از صنایع مختلف در بازار متوسط دارد، گفت: «همکاران سیستم برای بخش‌های مختلف بازار و صنایع راهکارهای خود را بربستر ابر عرضه می‌کند و قصد دارد این رویکرد را برای همه‌ی بازارها اجرایی کند. برای سازمان‌ها و شرکت‌های بخش عمومی، به‌دلیل الزامات امنیتی این بازار، ابرخصوصی یا private cloud را عرضه می‌کنیم. دربازار متوسط با عرضه‌ی راهکاران ابری نیازهای این بخش را پوشش داده‌ایم. در بازار شرکت‌های کوچک که اکنون با محصول سپیدار همکاران سیستم در آن حضور داریم؛ سال آینده این محصول را بر بستر ابر عرضه می‌کنیم.» او در ادامه افزود: «در حال حاضر سیستم‌های راهکاران روی راهکاران ابری هم ارائه می‌شود و توسعه مستمر این محصول از برنامه‌های اصلی همکاران سیستم است. نرم افزار CRM سرو هم که سال گذشته به سبد محصولی همکاران سیستم اضافه شد، با سیستم‌های راهکاران ابری یکپارچه است. عزیزاللهی همچنین به تاسیس شرکت ابرآمد با هدف ارائه سرویس‌های زیرساختی ابری اشاره کرد و بسته‌ی دورکاری این شرکت را به مخاطبان معرفی کرد. این بسته همه‌ی ابزارهای لازم برای دورکارشدن سازمان‌ها را در اختیار آنان می‌گذارد.

بخش پایانی رویداد به پرسش‌وپاسخ اختصاص داشت. فرید فولادی و محمد عزیزاللهی پاسخ‌گوی پرسش‌های شرکت‌کنندگان رویداد درباره‌ی راهکاران ابری بودند. در این رویداد بیش از 1200 نفر از مخاطبان از مسیرهای مختلف شامل وب‌سایت و صفحات اینستاگرام همکاران سیستم رویداد را به شکل آنلاین مشاهده کردند.

برای مشاهده‌ی فیلم ضبط‌شده‌ی وبینار کلیک کنید

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *