رویدادی سازنده، دیداری پربار

رویدادی سازنده، دیداری پربار

مشتریان عزیز، شرکت کنندگان در رویداد همکاران سیستم؛
حضور پرشور و علاقمندانه‌ی شما در روزهای ۱۵ و ۱۶ دی‌ماه باعث افتخار و دلگرمی تک‌تک اعضای همکاران‌ سیستم گردید. همکاران‌ سیستم طی سه دهه فعالیت خود همواره از گنجینه‌ی ارزشمندی که همانا همراهی مشتریان و علاقمندان به رشد همکاران‌سیستم است، برخوردار بوده‌است. حمایت شما در طی این‌ سال‌ها نقش اساسی در توسعه‌ی توان همکاران‌سیستم به عنوان یک برند ایرانی در جامعه‌ی صنایع پیشرفته، داشته است. در تمام زندگی همکاران‌سیستم انتظار مشتریان برای بهره‌گیری از محصولات و خدمات برتر، عزم ما را در سرمایه‌گذاری جهت بهبود مستمر سیستم‌ها و فرایند ارائه خدمات راسخ‌تر نموده است. خوشبختانه به اتکای حدود سی سال تجربه و پس از هفت سال تحقیق و توسعه در زمینه‌ی نیازهای پیشرفته‌ی صنایع، موسسات و سازمان‌ها، موفق شدیم بهره‌برداری از پیشرفته‌ترین محصولات همکاران‌ سیستم را عملی سازیم.

ما بسیار امیدواریم که “راهکاران” به عنوان جدیدترین راهکار همکاران‌ سیستم، بتواند به نحو چشمگیری مدیران موسسات کشور را در اداره‌ی موثرتر سازمان‌های خود، یاری رسانده و به عنوان ابزاری پیشرفته و هوشمند، بستر مدیریت متحول در صنایع و سازمان‌های کشور را فراهم نماید.

همکاران سیستم علاوه بر “راهکاران” در زمینه محصولات نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار، اتوماسیون اداری و سایر محصولات خود سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی نموده است که امیدواریم در جهت موفقیت سازمان‌های شما، مورد استفاده قرار گیرد.

هیئت‌مدیره و مدیرعامل همکاران‌سیستم بدین وسیله و به نمایندگی از تمام اعضای تیم خود مراتب تشکر و قدردانی‌شان را از حضور شما عزیزان در این رویداد مهم تقدیم می دارد. امید است بتوانیم با ارتباط مستمر با شما و یاری‌گرفتن از تفکر و انتظارات شما، پاسخگوی اطمینان‌بخشی برای نیازهای آتی و موفقیت‌های بیشتر باشیم.

هیئت مدیره و مدیرعامل همکاران‌ سیستم

دسته‌بندی‌ها: ,

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *